Тайни: Как да достигнем до скритите интериори

За играта - обща дискусия.

Модератор: GTA-BG Модератори

Потребителски аватар
LibertyCityStories
Умопобъркан
Мнения: 3357
Регистриран: 03 сеп 2007, 08:20
Местоположение: Shumen,Bulgaria

Re: Тайни: Как да достигнем до скритите интериори

Мнение от LibertyCityStories » 25 фев 2008, 09:05

GriG написа:А сега нещо от мен. Вече писах за това, но понеже е по темата - имам един стар сейв още от 2005 година, на който съм се сейвнал на някакво много странно място, от което не мога да изляза. Сега опитвах пак да отида там, но не се получава. Сега просто не мога да се сетя откъде се минаваше. Това е тайна къща на CJ, защото когато влизате вътре изписва The Johnson House. Мисля че досега никой не я е откривал. Може да е било бъг, а може и нарочно да са го скрили това място за сейване. Търсих по другите форуми, но нищо не открих. Сори че пиша отново за това, но мисля че темата е доста интересна.

Ето линкове за сейва и 4 скрийна:

http://san-andreas-bg.hit.bg/SecretHouse.zip

http://san-andreas-bg.hit.bg/SecretHouse1.jpg
http://san-andreas-bg.hit.bg/SecretHouse2.jpg
http://san-andreas-bg.hit.bg/SecretHouse3.jpg
http://san-andreas-bg.hit.bg/SecretHouse4.jpg
Човек,БОГ да те благослови.Отначало помислих че дрънкаш за началната(или по-точно родната къща на героя),защото само на нея пише The Johnson House ама ти наистина си открил нещо невиждано досега.Аз като съм извършвал обири и имаше във вилната зона в ЛС нещо такова ама не е точно същото отвътре,но като гледам че има и гардероб...луд си,как го намери.Намери го пак :)

Потребителски аватар
vesko18
Сериозен
Мнения: 1022
Регистриран: 17 мар 2007, 10:37
Местоположение: Grove Street №3

Re: Тайни: Как да достигнем до скритите интериори

Мнение от vesko18 » 01 мар 2008, 20:59

Виждал съм я тая къща в мода Казино Роял, но никога не съм влизал, евала!

Потребителски аватар
LibertyCityStories
Умопобъркан
Мнения: 3357
Регистриран: 03 сеп 2007, 08:20
Местоположение: Shumen,Bulgaria

Re: Тайни: Как да достигнем до скритите интериори

Мнение от LibertyCityStories » 01 мар 2008, 21:06

vesko18 написа:Виждал съм я тая къща в мода Казино Роял, но никога не съм влизал, евала!
Ей,ако ше намираме тайни неща в играта дайте да не са с модове направени,а?!Стига сме лъгали.Стига пускахте моднати неща и ги представяхте за тайни в играта

Infernus

Re: Тайни: Как да достигнем до скритите интериори

Мнение от Infernus » 01 мар 2008, 22:13

Добре е....ти откъде знаеш че това е модната игра.....пича каза че му е чиста играта .......

Някой
Мнения: 1
Регистриран: 02 мар 2008, 22:56

Re: Тайни: Как да достигнем до скритите интериори

Мнение от Някой » 02 мар 2008, 23:05

Преди помня, че търсих доста скрити интериори и си имах голям лист с кординати. Къщата дадена горе е трябвало да бъде сейф хаус и си я има в играта. Интериорите не ги търсих с джетпака и през джима, а с s0beit mod. За мултиплеара и сингълплеара е. Бях намерил интериорите на къщите на Sweet, Ryder, OG Loc, мястото на Woozie в San Fierro, Складове, Brothel 1,2, Zero's Battlefield, Liberty City, Полицейското Управление в СФ, Кафене и още куп други, но ги затрих някъде.

Потребителски аватар
gtablg
Вманиачен
Мнения: 767
Регистриран: 16 фев 2008, 15:39

Re: Тайни: Как да достигнем до скритите интериори

Мнение от gtablg » 11 мар 2008, 16:49

намерих нещо интересно на сампа !
Влязох във зоната на военните във Лас вентурас - и това е една огромна зграда под земята.

ето снимки

http://img.data.bg/i.php?show=850316&ctrl_id=xrt54g#img
http://img.data.bg/i.php?show=850319&ctrl_id=w8cvsd#img
http://img.data.bg/i.php?show=850333&ctrl_id=0s1nxa
Последна промяна от gtablg на 11 мар 2008, 18:53, променено общо 1 път.

Infernus

Re: Тайни: Как да достигнем до скритите интериори

Мнение от Infernus » 11 мар 2008, 18:50

Ъъъ...пич....да те светна всеки го знае това.....има си мисия в която се влиза там :lol:

Потребителски аватар
VaNkAtA
Прекаляващ
Мнения: 1454
Регистриран: 15 окт 2007, 15:35
Контакти:

Re:

Мнение от VaNkAtA » 18 мар 2008, 20:38

GTAfan написа:а така и така сме започнали тука,защо някой не изкара такива ''hidden spots'' за :iii: и :VC: ако има ? 8)

едит: оказа се,че имам няколко филмчета такива. ето ги: > http://info.datacom.bg/gtabg/GTAfan/CLIPZ/
Да, възможно е със .scm код за :VC:

Код: Избери всички

004F: create_thread ££TouristMod
:TouristMod
0001: wait 250 ms 
00D6: if 0 
0256:   player $PLAYER_CHAR defined 
004D: jump_if_false ££TouristMod 
00D6: if 0 
00E1:   key_pressed 0 19 
004D: jump_if_false ££TM3x99 
0050: gosub ££TM3restore 

:TM3x99
00D6: if 0 
00E1:   key_pressed 0 4 
004D: jump_if_false ££TouristMod 
0008: $TM3Loc += 1  \\ integer values 
00D6: if 0 
0038:   $TM3Loc == 1  \\ integer values 
004D: jump_if_false ££TM3chkLoc2 
04BB: select_interiour 6  \\ select render area  - lawyer office
0055: put_player $PLAYER_CHAR at 140.6 -1367.4 13.1 
0171: set_player $PLAYER_CHAR z_angle_to 60.0 
0002: jump ££TM3x1 

:TM3chkLoc2
00D6: if 0 
0038:   $TM3Loc == 2  \\ integer values 
004D: jump_if_false ££TM3chkLoc3 
04BB: select_interiour 8  \\ select render area  - Love Fist consert hall
0055: put_player $PLAYER_CHAR at -924.115 1054.524 12.28 
0171: set_player $PLAYER_CHAR z_angle_to 188.883 
0002: jump ££TM3x1 

:TM3chkLoc3
00D6: if 0 
0038:   $TM3Loc == 3  \\ integer values 
004D: jump_if_false ££TM3chkLoc4 
04BB: select_interiour 9  \\ select render area  - recording studio
0055: put_player $PLAYER_CHAR at -879.75 1157.77 17.81 
0171: set_player $PLAYER_CHAR z_angle_to 188.883 
0002: jump ££TM3x1 

:TM3chkLoc4
00D6: if 0 
0038:   $TM3Loc == 4  \\ integer values 
004D: jump_if_false ££TM3chkLoc5 
04BB: select_interiour 11  \\ select render area  - Apartment 3c
0055: put_player $PLAYER_CHAR at 27.19 -1327.0 12.0 
0171: set_player $PLAYER_CHAR z_angle_to 23.0 
0002: jump ££TM3x1 

:TM3chkLoc5
00D6: if 0 
0038:   $TM3Loc == 5  \\ integer values 
004D: jump_if_false ££TM3chkLoc6 
04BB: select_interiour 11  \\ select render area  - biker bar
0055: put_player $PLAYER_CHAR at -597.02 642.46 11.0 
0171: set_player $PLAYER_CHAR z_angle_to 23.0 
0002: jump ££TM3x1 

:TM3chkLoc6
00D6: if 0 
0038:   $TM3Loc == 6  \\ integer values 
004D: jump_if_false ££TM3chkLoc7 
04BB: select_interiour 1  \\ select render area  - Sonny Forelli's hotel room
0055: put_player $PLAYER_CHAR at 218.0 -1289.0 19.7 
0171: set_player $PLAYER_CHAR z_angle_to 23.0 
0002: jump ££TM3x1 

:TM3chkLoc7
00D6: if 0 
0038:   $TM3Loc == 7  \\ integer values 
004D: jump_if_false ££TM3chkLoc8 
04BB: select_interiour 14  \\ select render area  - arena
0055: put_player $PLAYER_CHAR at -1333.326 1451.837 298.161 
0171: set_player $PLAYER_CHAR z_angle_to 0.0 
0002: jump ££TM3x1 

:TM3chkLoc8
00D6: if 0 
0038:   $TM3Loc == 8  \\ integer values 
004D: jump_if_false ££TM3chkLoc9 
04BB: select_interiour 15  \\ select render area  - arena
0055: put_player $PLAYER_CHAR at -1280.96 994.86 261.8 
0171: set_player $PLAYER_CHAR z_angle_to 0.0 
0002: jump ££TM3x1 

:TM3chkLoc9
00D6: if 0 
0038:   $TM3Loc == 9  \\ integer values 
004D: jump_if_false ££TM3chkLoc10 
04BB: select_interiour 16  \\ select render area  - arena
0001: wait 2000 ms 
0055: put_player $PLAYER_CHAR at -1411.949 1162.92 265.3 
0171: set_player $PLAYER_CHAR z_angle_to 0.0 
0002: jump ££TM3x1 

:TM3chkLoc10
00D6: if 0 
0038:   $TM3Loc == 10  \\ integer values 
004D: jump_if_false ££TM3chkLoc11 
04BB: select_interiour 18  \\ select render area  - print works
0055: put_player $PLAYER_CHAR at -1067.0 -279.0 12.0 
0171: set_player $PLAYER_CHAR z_angle_to 0.0 
0002: jump ££TM3x1 

:TM3chkLoc11
00D6: if 0 
0038:   $TM3Loc == 11  \\ integer values 
004D: jump_if_false ££TM3chkLoc12 
04BB: select_interiour 12  \\ select render area  - Auntie Poulet
0055: put_player $PLAYER_CHAR at -962.799 148.391 8.355 
0171: set_player $PLAYER_CHAR z_angle_to 0.0 
0002: jump ££TM3x1 

:TM3chkLoc12
00D6: if 0 
0038:   $TM3Loc == 12  \\ integer values 
004D: jump_if_false ££TM3chkLoc13 
04BB: select_interiour 0  \\ select render area  - starting position
0055: put_player $PLAYER_CHAR at 83.0 -849.8 9.3 
0171: set_player $PLAYER_CHAR z_angle_to 0.0 
0002: jump ££TM3x1 

:TM3chkLoc13
0004: $TM3Loc = 0  \\ integer values 
0002: jump ££TouristMod 

:TM3x1
0001: wait 0 ms 
00D6: if 0 
0256:   player $PLAYER_CHAR defined 
004D: jump_if_false ££TouristMod 
00D6: if 0 
80E1:   NOT   key_pressed 0 4 
004D: jump_if_false ££TM3x1 

0002: jump ££TouristMod 

:TM3restore
00D6: if 0 
00E1:   key_pressed 0 18 
004D: jump_if_false ££TM3norestore 
04BB: select_interiour 0  \\ select render area 

:TM3norestore
0247: request_model #PCJ600 

:TM3getPCJ
00D6: if 0 
8248:   NOT   model #PCJ600 available 
004D: jump_if_false ££TM3GotPCJ 
0001: wait 0 ms 
0002: jump ££TM3getpcj 

:TM3GotPCJ
04C4: create_coordinate 1@ 2@ 3@ from_actor $player_actor offset 0.0 4.0 0.0 
00A5: 4@ = create_car #PCJ600 at 1@ 2@ 3@ 
0249: release_model #PCJ600 

:TM3restoreLoop
0001: wait 0 ms 
00D6: if 0 
80E1:   NOT   key_pressed 0 19 
004D: jump_if_false ££TM3restoreLoop 
01C3: remove_references_to_car 4@  \\ Like turning a car into any random car 
0051: return 

Автор:Batron
Натискаш action button и си сменяш интериорите.
Малък бонус:Натискаш Look behind и си спаунваш PCJ-600 :)

PS:Съжалявам, че отговарям на старо мнение.

Потребителски аватар
LibertyCityStories
Умопобъркан
Мнения: 3357
Регистриран: 03 сеп 2007, 08:20
Местоположение: Shumen,Bulgaria

Re: Тайни: Как да достигнем до скритите интериори

Мнение от LibertyCityStories » 18 мар 2008, 21:26

аз един път бях влязъл в къщата на вагос.не на мисията не и на мулти а на сингъл.Ако къщата на балас е онази дето вътре е пълно със свиркаджии дето ги избихме с Райдър,то къщата на вагос е онази дето спасяваш Денис от нея

Потребителски аватар
firestone
Конвертира 'гат може
Мнения: 1086
Регистриран: 21 сеп 2007, 21:45

Re: Тайни: Как да достигнем до скритите интериори

Мнение от firestone » 20 май 2008, 19:42

Много ме интересува едно място ,което по случайност открих , може ли малко инфо ?

Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение
Изображение

Потребителски аватар
VaNkAtA
Прекаляващ
Мнения: 1454
Регистриран: 15 окт 2007, 15:35
Контакти:

Re: Тайни: Как да достигнем до скритите интериори

Мнение от VaNkAtA » 20 май 2008, 19:56

Гаража в Сан Фиеро?! :mhihi:

Потребителски аватар
firestone
Конвертира 'гат може
Мнения: 1086
Регистриран: 21 сеп 2007, 21:45

Re: Тайни: Как да достигнем до скритите интериори

Мнение от firestone » 20 май 2008, 20:03

Няма си нищо общо с онзи гараж :?: :?:
Изображение

Потребителски аватар
LibertyCityStories
Умопобъркан
Мнения: 3357
Регистриран: 03 сеп 2007, 08:20
Местоположение: Shumen,Bulgaria

Re: Тайни: Как да достигнем до скритите интериори

Мнение от LibertyCityStories » 20 май 2008, 21:21

VaNkAtA написа:Гаража в Сан Фиеро?! :mhihi:
гаража в Сан Фиеро друг път,Vanka.гаража на Joey в Портланд.и аз съм го виждал ама така и не открих начин да вляза,тоя тип отде се е вмъкнал не знам.освен ако това не е с мод за Либърти защото на един от тях можеше да се влиза

Потребителски аватар
VaNkAtA
Прекаляващ
Мнения: 1454
Регистриран: 15 окт 2007, 15:35
Контакти:

Re: Тайни: Как да достигнем до скритите интериори

Мнение от VaNkAtA » 20 май 2008, 21:30

Е влизъл съм в тоя интериор със .scm koд немога да го разпозная :mhihi:

cruelman
Мнения: 6
Регистриран: 23 юли 2008, 21:27

Re:

Мнение от cruelman » 05 авг 2008, 17:33

DaRkI_94 написа:абе хора , как се отива в Либърти сити,отидох в фитнеса , от там в някъв мотел , и на картата с интериорите ми пише , че трябва да отида и във B DUP`S CRACK PALACE , това не мога да го открия , търсих на мястото което ми е дадено но не го намерих...и като мина през него тръгвам към Либърти , така ли?
b dup's... e номер 10 на мапа слагаш точка до там, след като стигнеш обръщаш на обратно към мястото, където е liberty, ето и клипче как става http://www.youtube.com/watch?v=0bed1EnoBgw омг чак сега забелязах, че коментара му е 2006 година...

Отговори

Върни се в “GТА SА: Основен Раздел”