УРОК: Добавяне на текстура върху обект (UV Mapping)

Ако искате нещо ново, тук е мястото.

Модератор: GTA-BG Модератори

Потребителски аватар
Ico_BG
Умопобъркан
Мнения: 4216
Регистриран: 01 сеп 2009, 11:42

Re: УРОК: Добавяне на текстура върху обект (UV Mapping)

Мнение от Ico_BG » 27 яну 2015, 18:38

Задължително е дотолкова, колкото да могат да се "loop-ват", т.е. при повторение на текстурата да не си личат границите ѝ и преминаването да е незабележимо. Силно препоръчително е да са "квадратни", ако е за терен, улица, стени, стълбове. Ако обаче е за изображение върху билборд, там няма значение, тъй като текстурата ще се повтаря веднъж върху модела.

По принцип както изглежда в 3ds max, така би трябвало да изглежда и в играта. Каквато и UVW промяна да имаш на текстурите, няма да е проблем да се покаже така в играта.

Отговори

Върни се в “GТА SА: Модификации”