Picture Post and Commentary...

Само членове на Team-а могат да пускат нови теми тук.

Модератор: GTA-BG Модератори

Потребителски аватар
Gigabyte
Диагноза "Голфаджия с багажник"
Мнения: 2484
Регистриран: 15 сеп 2005, 20:50

Мнение от Gigabyte » 01 юни 2007, 21:32

Аз вече тоя път изтегля 3дс макс и почвам стабилно да се уча лятото :)

Потребителски аватар
Ubieca
Неконтролируем
Мнения: 2133
Регистриран: 12 яну 2006, 18:51

Мнение от Ubieca » 01 юни 2007, 22:05

Gigabyte написа:Аз вече тоя път изтегля 3дс макс и почвам стабилно да се уча лятото :)
То не е само до знания :wink:
И 3Ds Max-а е по-труден от Z-то :wink:
Спаменето ми в последно време, се дължи на това че вероятно ще ме изгонят от "форума"! - ъъъ

Потребителски аватар
ma6inata
BMW & American Muscle cars fanatic
Мнения: 2882
Регистриран: 01 апр 2005, 09:55
Местоположение: BMW World
Контакти:

Мнение от ma6inata » 01 юни 2007, 23:34

Бе, ако беше на Zmodeler лесно, ама с тоя 3дс макс, не знам точно как се оправят джантите. Ще питам и ще ти кажа. Мога да я пооправя малко, но целта е, ако решиш друга кола да направиш някога да знаеш как да става. :)

Но ще я стегнем, не се притеснявай. :twisted:
'73 BMW 2002 tii
-----------------------
Газ до ламарината - не гледам разхода, държим се за волана и гледам да не се утрепам!

Потребителски аватар
ma6inata
BMW & American Muscle cars fanatic
Мнения: 2882
Регистриран: 01 апр 2005, 09:55
Местоположение: BMW World
Контакти:

Мнение от ma6inata » 01 юни 2007, 23:48

Че не са центрирани ясно. ;) В Zmodeler се оправя само с едно кликане, ама с 3дсмакс не знам. Питах във форума на gta-worldmods, ще видим какво ще кажат. :)

То и аз лятото ще почвам някакви курсове по 3дсмакс и архикад, че майка ми е архитект и ми дудне да й помагам. :) Та и аз ще го понауча. :)
'73 BMW 2002 tii
-----------------------
Газ до ламарината - не гледам разхода, държим се за волана и гледам да не се утрепам!

Потребителски аватар
ma6inata
BMW & American Muscle cars fanatic
Мнения: 2882
Регистриран: 01 апр 2005, 09:55
Местоположение: BMW World
Контакти:

Мнение от ma6inata » 02 юни 2007, 12:06

Това са отгожорите, които получих:


In 3ds Max you have to go to the Hierarchy Menu, then you have to click on "Affect Pivot Only" and then type in the X, Y and Z-Positions of the Wheel-Dummy. That's it. :)

-------------------

Or click at "center pivot to object"


Обаче не знам къде точно са тия бутони, затова ти пейстнах така отговорите. Направи това и с предната борня, и тя е малко вдясно. Като стане това кажи и ще мислим другите неща. Успех! :)

А в случай, че не знаеш, pivot са две стрелки, които сключват прав ъгъл и едната сочи нагоре, другата наляво или надясно. Те се появяват като кликнеш на обекта. И римерно pivot-a на обекта трябва да бъде точно на мястото на dummy-to на обекта (онова малкото квадратче). Ако има нещо неясно питай, ще помогнем с удоволствие. ;)
'73 BMW 2002 tii
-----------------------
Газ до ламарината - не гледам разхода, държим се за волана и гледам да не се утрепам!

Потребителски аватар
Ubieca
Неконтролируем
Мнения: 2133
Регистриран: 12 яну 2006, 18:51

Мнение от Ubieca » 02 юни 2007, 14:10

Е, да пробвах но немога да центрирам Pivot-а, как точно става, я обясни малко Ge6 :)
Спаменето ми в последно време, се дължи на това че вероятно ще ме изгонят от "форума"! - ъъъ

Потребителски аватар
tomboy
Old School Modder
Мнения: 661
Регистриран: 19 юли 2005, 20:50
Местоположение: Miami, FL
Контакти:

Мнение от tomboy » 03 юни 2007, 00:41

Цял ден само с това се занимавам и съм до под кривата. Прогрес 0%. Немога да разбера защо колите от :sa: са с една джанта, ако вдена може и да има прогрес. Пурата Къониг Спешъл е с четири колела в 3ДС, конвертирам я, всичко точно и не ми я зарежда във вайса. Утре продължавам.
When I first come
to Vice City I feel all lonely, a man on the outside, a foreigner...

Потребителски аватар
tomboy
Old School Modder
Мнения: 661
Регистриран: 19 юли 2005, 20:50
Местоположение: Miami, FL
Контакти:

Мнение от tomboy » 03 юни 2007, 12:12

Да и аз така си мислех. Сега остава да разбера как успешно да умножа това wheel х4 и да ги присвоя към другите dummy-та.

Потребителски аватар
Ubieca
Неконтролируем
Мнения: 2133
Регистриран: 12 яну 2006, 18:51

Мнение от Ubieca » 03 юни 2007, 16:34

Да мерси стана, а за да не се объквате:
lf = Left Front
lb = Left Back
rf = Right Front
rb = Right Back :)
След малко ще постна снимки от Toyta-та ми :D
Спаменето ми в последно време, се дължи на това че вероятно ще ме изгонят от "форума"! - ъъъ

Потребителски аватар
tomboy
Old School Modder
Мнения: 661
Регистриран: 19 юли 2005, 20:50
Местоположение: Miami, FL
Контакти:

Мнение от tomboy » 04 юни 2007, 00:45

Изображение Изображение

Имам напредък, всички съвети ги усвоих добре, доста неща в макса ми се изясниха. Колата сега е както трябва, но не ми я зарежда в играта. Имам нещо наум, ама за днес стига толкова. Много благодаря за съпорта, като имам конкретен въпрос ще питам пак.

Потребителски аватар
Ubieca
Неконтролируем
Мнения: 2133
Регистриран: 12 яну 2006, 18:51

Мнение от Ubieca » 21 юни 2007, 10:45

Някъде затрих файловете на Тойотата като чистих и непомня къде са...
Почнах една Астра. Не ми се качваха снимките 1 по 1 и ги качих в датата:
http://store3.data.bg/funkyubiecagta/astra/
Има си всичко, лачен салон, тва онова ама няма двигател, нещо немога да намеря подходящ се някви V16 и V8 големи, а пък тука ми трябва някъв по-малак... Ще има 2 версии лачена и по-градска, тука е лачента с Леопрадови кожи-можи тва онова. Но много от частите са само от едната страна като ги гледаш се виждат а от другата са като прозрачни, с Copy>Дясно копче>Edit>Flip и после Attach-ваш и копираното и старото става, ма е много игра....
п.п. Нета ми се ебава, изчакайте да се качат....
Спаменето ми в последно време, се дължи на това че вероятно ще ме изгонят от "форума"! - ъъъ

Потребителски аватар
ma6inata
BMW & American Muscle cars fanatic
Мнения: 2882
Регистриран: 01 апр 2005, 09:55
Местоположение: BMW World
Контакти:

Мнение от ma6inata » 08 авг 2007, 14:28

Изображение

'96 Porsche 993 turbo. Същия автор, който е направил Е36 купе-то. Няма интериор, двигател, нищо, само джанти и купе, ще отнеме бая време. :)

ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Изображение
'73 BMW 2002 tii
-----------------------
Газ до ламарината - не гледам разхода, държим се за волана и гледам да не се утрепам!

Потребителски аватар
Ubieca
Неконтролируем
Мнения: 2133
Регистриран: 12 яну 2006, 18:51

Мнение от Ubieca » 25 авг 2007, 22:46

I'm back in бизнес (забрайх как се пишеше на англ :mhihi:)
Разцъках малко Астрата, и ето един рендер :)
Изображение (вратата е там, защото иначе неможеше да влезне възух в колата и CJ умираше бааааавноооо :mhihi:)
Нещо не ми хареса преди как стаа и почнах на ново.
п.п. Някой с бръз нет да ми пише на ЛС, моля :)

Ох нещо немах нет, астрата е почти готова, но тея SA светлини, номера и др. незнам как стават, почнах и един баварец 850 m, и той до това положение, демиджа съм се постарал да е мн добър, но ме претиснява краиния размер на .dff-тата...
Спаменето ми в последно време, се дължи на това че вероятно ще ме изгонят от "форума"! - ъъъ

Потребителски аватар
Ubieca
Неконтролируем
Мнения: 2133
Регистриран: 12 яну 2006, 18:51

Мнение от Ubieca » 22 сеп 2007, 19:16

Ааа, let me show you, the new Nissan трии хандред анд фифти зет :mhihi:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
-Минуси:
Няма двигател, но май намерих един подходящ.
Разделен е на 6800 части...
+Плюсове:
Много детайлен, сега не съм броил полигоните ама :mhihi:
Приличен интериор и др.
За другите коли:
Бацета, всичко е готово на 6, но тези текстури в тоя макс ме нервят, а в З-то начин да ги преместа незнам... Когато ги експортна в 3DS формат и ги импортна в З-то всички части са където си искат, една наляво, друга надясно... Машината помагай бате :)
Спаменето ми в последно време, се дължи на това че вероятно ще ме изгонят от "форума"! - ъъъ

Потребителски аватар
ma6inata
BMW & American Muscle cars fanatic
Мнения: 2882
Регистриран: 01 апр 2005, 09:55
Местоположение: BMW World
Контакти:

Мнение от ma6inata » 23 сеп 2007, 00:23

export като 3дс, импортваш 3дс-а в змоделер 1 и го сейв като з3д. След това със змоделер 2 отваряш з3д-то (недей да го импортваш, отвори го) и ще ти каже, че е стар з3д файл, цъкаш ок и си готов. ;)
'73 BMW 2002 tii
-----------------------
Газ до ламарината - не гледам разхода, държим се за волана и гледам да не се утрепам!

Отговори

Върни се в “GTA-BG Modding Team”