[SA|WIP|SCR] GTA ULTIMATE MOD v0.1

Завършени модове, сваляйте на воля.

Модератор: GTA-BG Модератори

Потребителски аватар
BMW_1
Новодошъл
Мнения: 157
Регистриран: 01 май 2007, 15:58

[SA|WIP|SCR] GTA ULTIMATE MOD v0.1

Мнение от BMW_1 » 23 апр 2008, 18:33

Изображение







ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Както мисля се досещате има още доста снимки да показвам, но смятам че за сега тези са достатъчно!

Какво ново ?

Амии.. Освен многото сменени превозни средства сгради и един куп текстури

1. Хищникът (The Predator) ви дебне всяка вечер из планините в Los Santos между 23:00 и 02:00, и няма търпение да добави черепа ви кам колекцията си.

2. Трафик мод: През пиковите часове броят на автомобилите се овиличава а през ноща можете да засечете най-много някоя патрулка или такси.

3. Клаксон: като "бипнете" (с бутона "Н") автомобилът не само издава звук на клаксон, но и едновременно с това премигва със светлини.

4. Добавени са нови цветове в тунинг гаражите

5. ТАХi: CJ може да се вози в такситата като пътник но съответно трябва да си плати каквото му отчете броячът (Диалогът между CJ и бакшиша е на BG).
а) качвате се в TAXI-то с натискане на "Х"
б) с натискане на "Н" таксито тръгва
В) с натискане на "N" бакшиша спазва правилата за движение, а с натискане на "Y" не.
г) с "W" ускорява скороста и съответно с "S" е намаля, с "F" слизате от таксито.

6. Bullet time effect: С натискането на "RMB+LShift" се активира когато сете на крака със оръжие в ръка. Когато сте в кола натисни само "LShift" и готово (Става мн як дрифт с тоя булет тайм ).

7. Добавен е трафик на самолети: Самолети излитат и кацат на летищата в градовете.

8. Ghostcar: Призрачната кола "оживява" и пова да ви преследва. Можете да е намерите всяка вечер между 0:00 и 6:00 из планините на SF (Стават стабилни гонки с нея).

9. AirForceWeapons: Всички самолети могат да стрелят както с ракети така и с патрони, пускат и напалм. "М" патрони, "В" Напалм, "LMB" ракети.

10. Поправка: с натискането на бутона "R" колата се поправя.

11. Респрей: с натискане на бутона "С" цветът на колата се сменя.

12. Можете да отваряте абсолютно всяка част на колата (и четерите врати, капак, багажник, а на 2-3 модела коли дори и Резервоара).
"[" отвори/затвори преден капак
"]" отвори/затвори багажник
"’" + "=" - отвори/затвори предна дясна врата
"’" + "-" - отвори/затвори задна дясна врата
";" + "=" - отвори/затвори предна лява врата
";" + "-" - отвори/затвори задна лява врата

13. Повечето коли са с сменени БГ номера.

14. ПО пътя се движат камиони с ремаркета.

15. Бензин мод: Както виждате на някои от снимките има километраж и бензинова колонка, е това е бензин мода трябва да зареждате колата си с бензин ако искате да карате (ако ви свърши бензина колата може да върви на бавен ход.).

16. Уреди на самолетите: Като се качите в някои самолет/хеликоптер вместо километража от колите се появява спрециални уреди :
а) уред за измерване на височината
б) Автопилот (да автопилот самолетът сам почва да си лети и да изпълнява маневри)
в) Damagemetar (показва до колко е повреден самолетат)
g) натоварване на пилота
е) скороста на движение

17. Можете са изгасяте/пускате двигателя с "I" или "." ,пускате/спирате светлините с "L"

18. Yamakashi mod ето линк за 1 клипче:
http://de.youtube.com/watch?v=Ux07t_AESF8
(CJ Може да стои на ръцете си, да прави задно/предно салто и такива работи)

19. В Карсалона в San Fiero съм сложил "Car Saloon in Ottos Autohouse" , освен салона добавя и сеивгейм на нестандартни места.

20. CJ може да пуши с "R" или "8", пие с "0" , п*кае с "9", може и да сяда с "L" (ако п*каете на публични места ще си имате проблеми с власта)

21. Сняг в SA: Можете да избирате между спокоино преваляване, нормален снеговалеж и снежна виелица.
а) "Ctrl" + "Num +" едно натискане слабо преваляване
две натискания нормален снеговалеж
три натискания силен снеговалеж
четети натискания снежна виелица
пето натискане времето се оправя и пак наново

22. RealTrains: Реални влакове, можете да се возите в влака като пътник и влакът ще ви вози от гара на гара (застанете до някоя от вратите на спрял влак и натисни "F" има и специална камера която се сменя с натискане на "V").

23. Вкарани са BG money

24. Sprey: Можеш да пребоядисаш колата си с спрея за тагове. Спрея трябва да е като настоящо оръжие, качваш се в колата пускаш радиото, слизаш от колата и почваш да е пребоядисваш със спрея (не сейваи пребоядисаната от спрея кола)

25. Tрамваи: можеш да се возиш в трамваите от SF. Когато си на около 10-11 метра от трамвая, натисни и задръж "Home" . Слиза се по същия начин с "Home"

26. Portal: Пишеш "PORTAL" и в ръцете ти се появява едно оръжие.
а) "RMB" + "LMB" пускаш началния портал (синия)
б) "RMB" + "MMB" пъскаш краиния портал (оранжевия)
(със смяната на оръжието и порталите изчезват, Трябва да сте внимателни с ПОРТАЛА и да работите правилно с него иначе играта ще забие.
Когато сте пуснали начален портал (синия) без да сте поставили краен портал (оранжевия) не влизаите в него и го поставете така че никои да неможе да влиза докато не пуснете краиния (оранжевия).
Влезте в Началния (синия) портал само ако виждате краиния портал (оранжевия) От началото докато свикна да работя с него доста пъти ме изхвърли от играта, но сега нямам проблеми с него!).

27. HLgun: Напиши "GGUN" и в ръцете ти се появява светещо, зелено оръжие.
а) "RMB" + "MMB" хващаш колата/човека или каквото там си харесал и го местиш кадето ти падне
б) "RMB" + "LMB" изтласкваш колата/човека или каквото там си харесал
(много е полезно например ако колата ти падне във водата)

28. GhostRider: Пишеш "GhostRider" и като се качиш на мотор главата и мотора ти пламват. След теб оставяш диря от огън и всичко покраи теб се запалва/избухва (само когато си на мотора!) ако искаш да спреш пламаците пишеш отново "GhostRider".

29. FireSword: Пишеш "LAEVATEINN" и в ръката ти се появява огнен меч.

30. Submarine: Когато си във водата натискаш "Ctrl" + "S" и се появява подводница която управляваш, можеш да се потапяш и изплуваш с нея, както и да изтрелваш торпеда.
а) "Ctrl" изтрелва торпеда под водата
б) "LMB" Стреляш когато подводницата е на повърхноста, Стрелбата е същата като на танк-а (с мишката управляваш посоката и височината).

31. Flare: Tова са отлоняващи ракетите бомбички, обикновенно самолетат пуска по едно а Flare ги пуска по много така с които и да сте самолет ако пускате Flare ракетата изтреляна срещу вас ще се отклони от целта си.

32. PEDSpawn: Пишеш "РЕD" и се появява меню от което можеш да избираш които и да е човек от играта.

33. Magnet: когато си в хеликоптер с натискане на "=" се появява магнит. Магнита се маха със същото копче.

34. MBP BULGARIA: С натискане на "G"+"I" CJ се облича в специална екипировка.

35. Clothes: кадето и да сте натиснете "3" и можете да избирате каквито и да е дрехи/аксесоари/прически от които и да е магазин. ( Пазаруването с този мод е много по удобно от колкото в магазините. Мода разполага с удобно меню и чудесна камера която се контролира от вас и ви позволява да огледате героя си от всякаде.)

36. FPS: Можете да гледате CJ от ръцете както в CounterStrike, Напиши "FPS" и мода се активира после с натискане на "F" мода се деактивира.

37. Всичко което може да влезе в тунинг гаража може да се тунингува! (мотори, коли, трактори, някои по малки камиони)

38. В играта има изкуствени неравности по пътя (спящи полицаи), има един пред улицата на CJ както и на други места из 3те острова но най много са в SF

39. level 6: когато натрупаш 6 звезди започват да те гони цялата армия, хеликоптери, хамари, танкове, военни камиони,

40. Вече неможеш така лесно да си крадеш кола! При кражба на кола получаваш 2 звезди, 1 за избутването на пътника, а втората за качване в крадения автомобил.

41. Nuclear Bomb: Натисни "Ctrl"+"N" и атомната бомба се активира



Бъгове и проблеми:

1. Проблемите с тунинг частите е сведен до минимум (но все пак, примерно ако видите някоя кола която вече си има сполер не и слагаите друг иначе играта ще рзабие)В FINAL версията ще се опитам да изчистя напълно този бъг!
2. По някои пък като си копувате кола от Car Saloon-а ирата изхвърля, за да спре да ви изхвърля изкараите папката CLEO от папката на играта, стартираите GTA SA (NEW GAME или LOADGAME няма значение) излезте от играта и вкараите обратно папката CLEO това е.
3. При по "слабите машини" като:

CPU: Intel Pentium 4 1.7 Ghz
Ram: 256 DDR
VGA: nVidia GeForce 5200/128 Mb
Резултати: Поради натрупване на HQ текстури изхвърля от играта, но много рядко или зарежда бавно текстурите
Иначе няма проблеми!

Относно авторските права още като почнеш нова игра и се качиш на колелцето си пише за авторите на модовете използвани в играта.

Гледам коментари на някои потребители че мн им крашвала играта, пичове явно проблема е някаде във вас. Мм.. немога да си го обесня как някои играят по 3 часа и нямат проблеми а други на 15 мин ги изхвърляло.Наи вероятно не сте прочели инфото за работа с мод-а (някои от модовете в играта са много капризни и си искат правилното изпълнение,или ви наказват с краш, като мод-а ПОРТАЛ) или нещо не сте направили при свалянето и разархивирането.

И четете инфото внимателно!


ето ликове:
http://zamunda.net/
http://bananabg.com/
Последна промяна от BMW_1 на 22 май 2008, 12:40, променено общо 3 пъти.

Потребителски аватар
Boilera
Напреднал
Мнения: 353
Регистриран: 16 фев 2008, 15:15
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Re: [SA|WIP|SCR] GTA ULTIMATE MOD v0.1

Мнение от Boilera » 23 апр 2008, 18:40

Браво,много добър мод,виждам че си се потрудил :D Ще го качиш ли някаде да го пробвам?
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
eXeS
Начинаещ
Мнения: 294
Регистриран: 21 окт 2007, 18:57

Re: [SA|WIP|SCR] GTA ULTIMATE MOD v0.1

Мнение от eXeS » 23 апр 2008, 20:20

Нямам думи....това излезне ли го дърпам на МОМЕНТА ...
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
gtablg
Вманиачен
Мнения: 767
Регистриран: 16 фев 2008, 15:39

Re: [SA|WIP|SCR] GTA ULTIMATE MOD v0.1

Мнение от gtablg » 23 апр 2008, 20:31

Леле пич, според мен трябваше първо да направиш мода и да го качиш някъде, защото ще ни изтекат лигите тук по това бижу ! :wink:
Хайде, прави го по-бързо и го качвай веднага ! Това е можеби един от малкото готини модове за :sa: правинш в този форум ! Очаквам мода с нетърпение ! :D :D :D

Потребителски аватар
Boilera
Напреднал
Мнения: 353
Регистриран: 16 фев 2008, 15:15
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Re: [SA|WIP|SCR] GTA ULTIMATE MOD v0.1

Мнение от Boilera » 23 апр 2008, 20:32

Наистина мода е величествен и го чакам с нетърпение :D
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
NeeD SpeeD
Напреднал
Мнения: 366
Регистриран: 17 мар 2008, 09:43
Местоположение: Горно Надолнище
Контакти:

Re: [SA|WIP|SCR] GTA ULTIMATE MOD v0.1

Мнение от NeeD SpeeD » 23 апр 2008, 22:26

На мен вече ми изтекоха лигите.. като гледам скрийнове, описание. Мале давай го качи некаде, че няма да мога да спя заради тоя мод :D
fen na gta написа:Баннете ме pls
Ако fen na gta беше куче, породата му щеше да е магистрална превъзходна
fen na gta написа:Тъп съм, и кво от това?
fen na gta, вече няма да споря с тъпаци като тебе, щото хората дето ни гледат отстрани не правят разлика

Потребителски аватар
emovalkov95
Напреднал
Мнения: 347
Регистриран: 21 дек 2007, 19:51
Местоположение: София, България
Контакти:

Re: [SA|WIP|SCR] GTA ULTIMATE MOD v0.1

Мнение от emovalkov95 » 24 апр 2008, 13:39

И забележете - това е само 0.1 версия! Какво ли ни чака в 1.0...? Браво, много добър мод. Качвай го веднагаааа!!!

Потребителски аватар
gtablg
Вманиачен
Мнения: 767
Регистриран: 16 фев 2008, 15:39

Re: [SA|WIP|SCR] GTA ULTIMATE MOD v0.1

Мнение от gtablg » 24 апр 2008, 13:40

emovalkov95 написа:И забележете - това е само 0.1 версия! Какво ли ни чака в 1.0...? Браво, много добър мод. Качвай го веднагаааа!!!
И аз затова си помислих....само 0.1 а какъв куп бонуси и екстри.....

Потребителски аватар
asfalt
Новодошъл
Мнения: 108
Регистриран: 21 мар 2008, 22:23

Re: [SA|WIP|SCR] GTA ULTIMATE MOD v0.1

Мнение от asfalt » 24 апр 2008, 13:45

просто нямам думи за този мод така като гледам пикове нямам търпение да го подкарам
Не е лошо да си дядо лошо е да спиш с баба!

Потребителски аватар
BMW_1
Новодошъл
Мнения: 157
Регистриран: 01 май 2007, 15:58

Re: [SA|WIP|SCR] GTA ULTIMATE MOD v0.1

Мнение от BMW_1 » 27 апр 2008, 00:44

Поради нарасналия интерес към мода пускам една бета версия която ще пробвам да кача в zamunda. Ето 3-4 снимчеци и readme-то на играта което съм подготвил >

ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


Код: Избери всички

1. Хищникът (The Predator) ви дебне всяка вечер из планините в Los Santos между 23:00 и 02:00, и няма търпение да добави черепа ви кам колекцията си. Най често стои на кея до едно селце в северната част на LS.
2. CJ може да избира между 3 различни Batman облекла като във всеки град има по 1.
3. Трафик мод: През пиковите часове броят на автомобилите се овиличава а през ноща можете да засечете най-много някоя полицеиска кола да патрулира.
4. Клаксон: като "бипнете" (с бутона "Н") автомобилът не само издава звук на клаксон, но и едновременно с това пресветна със светлини.
5. Добавени са нови цветове в гаражите
6. Смяна на гуми: Като натиснете "2" можете да сменяте глумите си със стрелките (да дори и в движение на колата).
7. ТАХi: CJ може да се вози в такситата като пътник но съответно трябва да си плати каквото му отчете броячът (Диалогът между CJ и бакшиша е на BG). Доближавате се до някое такси и
 натискате бутона "Х", след това натискате бутона "Н" и таксито почва да си кара.С натискането на бутона "Y" бакшиша си спазва правилата, а с натискане на бутон "N" престава да ги спазва. С натискане на "F" CJ Слиза от таксито и Таксито ти казва колко пари му дължиш.
8. Bullet time effect: С натискането на "LShift + RMB (единствено когато имате оръжие)" се активира, а когато сте в някоя кола просто натиснете "LShift" и булета се задеиства (Става мн як дрифт с тоя булет тайм ).
9. Добавен е трафик на самолети: Самолети излитат и кацан на литищата в градовете.
10. Ghostcar: Призрачната кола "оживява" и пова да ви преследва (Стават стабилни гонки с нея). Тя си е в планините в SF и свеки ден между 0:00 и 6:00 часа почва да ви гони.
11. AirForceWeapons: Всички самолети могат да стрелят както с ракети (LMB)  така и с патрони("M"), пускат и напалм("B").
12. Поправка: с натискането на бутона "R" колата се поправя.
13. Респрей: с натискане на бутона "С" цветът на колата се сменя.
14. Можете да отваряте абсолютно всяка част на колата (и четерите врати, капак, багажник, а на 2-3 модела коли дори и Резервоара).
С натискане на :
" [ " - Отваря/затваря преден капак
" ] " - Отваря/затваря багажника

" ’ "   +   " = "    - Отваря/затваря Предна лява врата    (това не е запетаиката над шпацията, а тази от ляво на ентера)
" ’ "   +   " - "    - отваря/затваря Предна дясна врата   (това не е запетаиката над шпацията, а тази от ляво на ентера)
" ; "   +   " = "    - отваря/затваря Задна лява врата
" ; "   +   " - "    - отваря/затваря Задна дясна врата

15. Повечето коли са с сменени БГ номера.
16. ПО пътя се движат камиони с ремаркета.
17. Бензин мод: Както виждате на някои от снимките има километраж и бензинова колонка, е това е бензин мода трябва да зарейдате колата си с бензин ако искате да карате (ако ви свърши бензина колата може да върви на бавен ход.).
18. Уреди на самолетите: Като се качите в някои самолет/хеликоптер вместо километража от колите се появява спрециални уреди :
а) уред за измерване на височината
б) Автопилот (да автопилот самолетът сам почва да си лети и да изпълнява маневри)
в) Damagemetar (показва до колко е повреден самолетат)
g) натоварване на пилота
е) скороста на движение
(къв съм тъп.. има ги на скреен по горе).
19. Можете са изгасяте/пускате двигателя ("I" както и ".") , пускате/спирате светлините ("L")
20. Yamakashi mod ето линк за 1 клипче:
http://de.youtube.com/watch?v=Ux07t_AESF8
(CJ Може да стои на ръцете си, да прави задно/предно салто и такива работи)
21.В Карсалона в San Fiero съм сложил "Покупна на коли както и състезания пред салона" от Zaz, освен салона добавя и сеивгейм на нестандартни места.(не използваите тези сеивове защото не всеки път работят)
22. CJ може да пуши("R" както и с "8") , пие("0"), п*кае("9"), може и да сяда("L") (ако п*каете на публични места ще си имате проблеми с власта)
23. Jump mod: При скок от много високо CJ прави салто преди да се презими и това му спестява хелт т.е ако преди сте скачали от някоя сграда и сте умирали то сега ще оставате на малко хелт (това много добре се вързва с Yamakashi мода).
24. Сняг в SA: Можете да избирате между спокоино преваляване, нормален снеговалеж и снежна виелица (на една от снимките има спокоиното преваляване даже по някоие време и екрана ви замръзва).(Пуска се с "Ctrl" + "Num+")
25: RealTrains: Реални влакове, можете да се возите в влата като пътник и влакът ще ви вози от гара на гара.
26: Звуци: Вкарани са Звуци както на уръжията така и на колите.
27: Вкарани са BG money
28: Можете да пребоядисвате колите с спрея за целта спрея трябва да ви е като настояшто уръжие да сте влезнали предварително в колата и да сте пуснали някоя радио станция. това е!
29: Вкарани са Нови планини в SF
30: Супер силите на CJ
С натискане на Target + LookBehind CJ се облича като Батман и обратното с натискане на Target + LookBehind CJ съблича костюма!(Когато е без костюма силите му не работят, трябва да е облякал костюма за да бачкат)
За летене натиснете  LShift + C по този начин се издига във въздуха
Има 2 стила на летене смяната между тях става с бутона "G"
С натискане на "G" CJ повдига превозните средства във въздуха
С натискане на "H" CJ избутва превозните средства
Докато сте хванали превозното средство с "G" можете да го зревите натискайки "H"
Ако искате да пуснете превозното средство а зелята след като сте го хванали с "G" натискате    "G" + "H" + "G"
Можете да увеличавате силите си с натискане на "N" или да ги намалявате с натискане на "Y" 




Има още малко неща да се изпипат и да се премахнат някои бъгове
Бъгове и проблеми:
1. Не всички части в тунинг магазините отговарят на колите
2. По някои път Хишникът изперква и почва да гони хората по улицата вместо CJ (това може и да остане)
3.Когато пада от много високо прави много салта във въздуха
4. При по "слабите машини"

CPU: Intel Pentium 4 1.75 Ghz
Ram: 256 DDR
VGA: nVidia GeForce 5200 128 Mb
Резултати: Поради натрупване на HQ текстури изхвърля от играта, но много рядко
иначе няма проблеми!

4. Сеивовете които идват с 21-вия мод, по някои път забиват
5. Трябва задължително NEW GAME

Потребителски аватар
VaNkAtA
Прекаляващ
Мнения: 1454
Регистриран: 15 окт 2007, 15:35
Контакти:

Re: [SA|WIP|SCR] GTA ULTIMATE MOD v0.1

Мнение от VaNkAtA » 27 апр 2008, 15:18

Хмм.. доста си подбрал там, браво!Само, че някои неща не се връзват герои пък тунинг гаража на ZAZ... нищо добър е браво!

Потребителски аватар
gtablg
Вманиачен
Мнения: 767
Регистриран: 16 фев 2008, 15:39

Re: [SA|WIP|SCR] GTA ULTIMATE MOD v0.1

Мнение от gtablg » 27 апр 2008, 18:02

Супер ! 8)

Потребителски аватар
VaNkAtA
Прекаляващ
Мнения: 1454
Регистриран: 15 окт 2007, 15:35
Контакти:

Re: [SA|WIP|SCR] GTA ULTIMATE MOD v0.1

Мнение от VaNkAtA » 28 апр 2008, 08:00

Heka ти помогна. :) Това е код същото, само че не ти се сменят дрехите, иначе комбинацийте са същите...

Код: Избери всички

// This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007

{$VERSION 3.1.0027}
{$CLEO .cs}

//-------------MAIN---------------
0000: NOP 
0A95: enable_thread_saving 
thread 'Ssili' 
wait 1500 
0A1F: increase_float_stat 24 by 1000.0 
9@ = 10.0 
11@ = 2.0 
12@ = 0.0 
08C3: clear 10@ bit 7 
08C3: clear 10@ bit 8 
08C3: clear 10@ bit 9 
08C3: clear 10@ bit 10 
08C3: clear 10@ bit 11 
08C3: clear 10@ bit 12 

:Ssili_101
wait 50 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @Ssili_101 
if 
   not Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
else_jump @Ssili_101 
if 
04EE:   animation "PARACHUTE" loaded 
else_jump @Ssili_1966 
0090: $10949 = float 9@ to_integer 
04F7: status_text $10949 type 1 line 4 GXT 'RYD3_E' // global_variable  // Power
0819: 16@ = actor $PLAYER_ACTOR distance_from_ground 
06AC: 8@ = actor $PLAYER_ACTOR movement_speed 
gosub @Ssili_2506 
gosub @Ssili_1997 
gosub @Ssili_2650 
if 
   not 16@ > 2.0 
else_jump @Ssili_259 
gosub @Ssili_598 
jump @Ssili_1856 

:Ssili_259
if 
84AD:   not actor $PLAYER_ACTOR in_water 
else_jump @Ssili_1856 
if 
  16@ > 3.0 
else_jump @Ssili_1835 
Actor.SetImmunities($PLAYER_ACTOR, 1, 1, 1, 1, 1)
if and
   not Actor.Animation($PLAYER_ACTOR) == "FALL_SKYDIVE_ACCEL"
   not Actor.Animation($PLAYER_ACTOR) == "FALL_SKYDIVE"
else_jump @Ssili_388 
0687: clear_actor $PLAYER_ACTOR task 
12@ = 0.0 
jump @Ssili_449 

:Ssili_388
if 
00E1:   player 0 pressed_key 8 
else_jump @Ssili_570 
wait 250 
if 
08B7:   test 10@ bit 12 
else_jump @Ssili_442 
08C3: clear 10@ bit 12 
jump @Ssili_449 

:Ssili_442
08BD: set 10@ bit 12 

:Ssili_449
if 
08B7:   test 10@ bit 12 
else_jump @Ssili_519 
0812: AS_actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "FALL_SKYDIVE" IFP_file "PARACHUTE" 1.0 loopA 1 lockX 0 lockY 0 lockF 0 time -1 // versionB 
jump @Ssili_570 

:Ssili_519
0812: AS_actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "FALL_SKYDIVE_ACCEL" IFP_file "PARACHUTE" 1.0 loopA 1 lockX 0 lockY 0 lockF 0 time -1 // versionB 

:Ssili_570
gosub @Ssili_1543 
gosub @Ssili_928 
gosub @Ssili_1061 
jump @Ssili_101 

:Ssili_598
if and
00E1:   player 0 pressed_key 18 
00E1:   player 0 pressed_key 14 
else_jump @Ssili_926 
04C4: store_coords_to 21@ 22@ 23@ from_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 0.0 1.4 
04C4: store_coords_to 24@ 25@ 26@ from_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 0.0 7.6 
if 
06BD:   no_obstacles_between 21@ 22@ 23@ and 24@ 25@ 26@ solid 1 car 1 actor 1 object 1 particle 1 
else_jump @Ssili_926 
20@ = 50 
066A: 21@ = attach_particle "JETTHRUST" to_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 0.0 -1.0 rotation 0.0 0.01 0.0 flag 1 
066A: 22@ = attach_particle "PRT_SAND" to_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 0.0 -4.0 rotation 0.0 0.01 0.0 flag 1 
064C: make_particle 21@ visible 
064C: make_particle 22@ visible 

:Ssili_838
wait 20 
083C: set_actor $PLAYER_ACTOR velocity_in_direction_XYZ 0.0 0.0 9.0 
0819: 16@ = actor $PLAYER_ACTOR distance_from_ground 
20@ += -1 
if 
   not 20@ == 0 
else_jump @Ssili_916 
if 
04B5:   16@ >= 9.0 // @ >= any 
else_jump @Ssili_838 

:Ssili_916
0650: destroy_particle 21@ 
0650: destroy_particle 22@ 

:Ssili_926
return 

:Ssili_928
if 
00E1:   player 0 pressed_key 17 
else_jump @Ssili_1059 
if 
88B7:   not test 10@ bit 9 
else_jump @Ssili_1052 
066A: 3@ = attach_particle "EXPLOSION_FUEL_CAR" to_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 2.0 0.0 rotation 0.0 0.01 0.0 flag 1 
064C: make_particle 3@ visible 
064F: remove_references_to_particle 3@ 
08BD: set 10@ bit 9 
wait 400 
jump @Ssili_1059 

:Ssili_1052
08C3: clear 10@ bit 9 

:Ssili_1059
return 

:Ssili_1061
if and
   not 16@ > 15.0 
  16@ > 2.0 
08B7:   test 10@ bit 9 
else_jump @Ssili_1511 
if 
88B7:   not test 10@ bit 7 
else_jump @Ssili_1180 
066A: 26@ = attach_particle "HELI_DUST" to_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 10.0 -10.0 rotation 0.0 0.01 0.0 flag 1 
08BD: set 10@ bit 7 
064C: make_particle 26@ visible 

:Ssili_1180
04C4: store_coords_to 20@ 21@ 22@ from_actor $PLAYER_ACTOR with_offset -10.0 -10.0 0.0 
04C4: store_coords_to 22@ 23@ 24@ from_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 10.0 -10.0 0.0 
09C0: 0@ = get_random_car_in_area 20@ 21@ 22@ 23@ 30.0 with_actors -1 
if 
056E:   car 0@ defined 
else_jump @Ssili_1511 
046C: 25@ = car 0@ driver 
if 
056D:   actor 25@ defined 
else_jump @Ssili_1307 
Actor.DestroyInstantly(25@)

:Ssili_1307
0407: store_coords_to 20@ 21@ 22@ from_car 0@ with_offset 0.0 0.0 0.0 
04C4: store_coords_to 23@ 24@ 25@ from_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 0.0 0.0 
0063: 23@ -= 20@ // (float) 
0063: 24@ -= 21@ // (float) 
23@ *= -0.006 
24@ *= -0.006 
006B: 23@ *= 9@ // (float) 
006B: 24@ *= 9@ // (float) 
0073: 23@ /= 16@ // (float) 
0073: 24@ /= 16@ // (float) 
07D5: set_car 0@ velocity_in_direction_XYZ 23@ 24@ 0.0 rotation_velocitiesXY 0.0 0.0 unk 0.0 
066B: 28@ = attach_particle "SHOOTLIGHT" to_car 0@ with_offset 0.0 2.0 1.0 flag 1 
064C: make_particle 28@ visible 
064F: remove_references_to_particle 28@ 

:Ssili_1511
if 
08B7:   test 10@ bit 7 
else_jump @Ssili_1541 
08C3: clear 10@ bit 7 
0650: destroy_particle 26@ 

:Ssili_1541
return 

:Ssili_1543
0494: get_joystick 0 data_to 1@ 2@ 3@ 4@ 
0093: 1@ = integer 1@ to_float 
0093: 2@ = integer 2@ to_float 
1@ *= 0.02 
006B: 1@ *= 11@ // (float) 
4@ = Actor.Angle($PLAYER_ACTOR)
0063: 4@ -= 1@ // (float) 
1@ *= 4.0 
2@ *= 0.02 
006B: 2@ *= 11@ // (float) 
005B: 12@ += 2@ // (float) 
if 
  -80.0 > 12@ 
else_jump @Ssili_1676 
12@ = -80.0 

:Ssili_1676
if 
  12@ > 80.0 
else_jump @Ssili_1707 
12@ = 80.0 

:Ssili_1707
083E: set_actor $PLAYER_ACTOR rotation 12@ 1@ 4@ while_in_air 
5@ = 360.0 
0063: 5@ -= 4@ // (float) 
02F6: 6@ = cosine 5@ // (float) 
02F7: 7@ = sine 5@ // (float) 
006B: 6@ *= 9@ // (float) 
006B: 7@ *= 9@ // (float) 
02F6: 13@ = cosine 12@ // (float) 
02F7: 14@ = sine 12@ // (float) 
006B: 6@ *= 14@ // (float) 
006B: 7@ *= 14@ // (float) 
0087: 15@ = 9@ // (float) 
006B: 15@ *= 13@ // (float) 
083C: set_actor $PLAYER_ACTOR velocity_in_direction_XYZ 6@ 7@ 15@ 
return 

:Ssili_1835
if 
  8@ > 8.0 
else_jump @Ssili_101 

:Ssili_1856
if or
   Actor.Animation($PLAYER_ACTOR) == "FALL_SKYDIVE_ACCEL"
   Actor.Animation($PLAYER_ACTOR) == "FALL_SKYDIVE"
else_jump @Ssili_101 
083C: set_actor $PLAYER_ACTOR velocity_in_direction_XYZ 0.0 0.0 0.0 
0687: clear_actor $PLAYER_ACTOR task 
wait 250 
12@ = 0.0 
Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 4@
jump @Ssili_101 

:Ssili_1966
054C: use_GXT_table 'RYDER3' 
04ED: load_animation "PARACHUTE" 
jump @Ssili_101 

:Ssili_1997
0087: 25@ = 9@ // (float) 
25@ /= 15.0 
if 
   not 25@ > 1.0 
else_jump @Ssili_2046 
25@ = 1.0 

:Ssili_2046
if 
   Actor.Animation($PLAYER_ACTOR) == "RUN_PLAYER"
else_jump @Ssili_2094 
0393: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "RUN_PLAYER" at 25@ times_normal_rate 

:Ssili_2094
if 
   Actor.Animation($PLAYER_ACTOR) == "SWIM_CRAWL"
else_jump @Ssili_2142 
0393: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "SWIM_CRAWL" at 25@ times_normal_rate 

:Ssili_2142
if 
   Actor.Animation($PLAYER_ACTOR) == "RUN_CSAW"
else_jump @Ssili_2186 
0393: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "RUN_CSAW" at 25@ times_normal_rate 

:Ssili_2186
if 
   Actor.Animation($PLAYER_ACTOR) == "RUN_ROCKET"
else_jump @Ssili_2234 
0393: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "RUN_ROCKET" at 25@ times_normal_rate 

:Ssili_2234
if 
   Actor.Animation($PLAYER_ACTOR) == "RUN_ARMED"
else_jump @Ssili_2280 
0393: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "RUN_ARMED" at 25@ times_normal_rate 

:Ssili_2280
if 
   Actor.Animation($PLAYER_ACTOR) == "FIGHTA_1"
else_jump @Ssili_2324 
0393: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "FIGHTA_1" at 25@ times_normal_rate 

:Ssili_2324
if 
   Actor.Animation($PLAYER_ACTOR) == "FIGHTA_2"
else_jump @Ssili_2368 
0393: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "FIGHTA_2" at 25@ times_normal_rate 

:Ssili_2368
if 
   Actor.Animation($PLAYER_ACTOR) == "FIGHTA_3"
else_jump @Ssili_2412 
0393: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "FIGHTA_3" at 25@ times_normal_rate 

:Ssili_2412
if 
   Actor.Animation($PLAYER_ACTOR) == "FIGHTA_G"
else_jump @Ssili_2456 
0393: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "FIGHTA_G" at 25@ times_normal_rate 

:Ssili_2456
if 
   Actor.Animation($PLAYER_ACTOR) == "SWIM_UNDER"
else_jump @Ssili_2504 
0393: actor $PLAYER_ACTOR perform_animation "SWIM_UNDER" at 25@ times_normal_rate 

:Ssili_2504
return 

:Ssili_2506
if or
80E1:   not player 0 pressed_key 11 
00E1:   player 0 pressed_key 10 
else_jump @Ssili_2559 
if or
80E1:   not player 0 pressed_key 10 
00E1:   player 0 pressed_key 11 
else_jump @Ssili_2607 
jump @Ssili_2648 

:Ssili_2559
9@ -= 2.0 
if 
  5.0 > 9@ 
else_jump @Ssili_2648 
9@ = 5.0 
jump @Ssili_2648 

:Ssili_2607
9@ += 2.0 
if 
  9@ > 200.0 
else_jump @Ssili_2648 
9@ = 200.0 

:Ssili_2648
return 

:Ssili_2650
if 
  8@ > 60.0 
else_jump @Ssili_2964 
if 
88B7:   not test 10@ bit 8 
else_jump @Ssili_2751 
08BD: set 10@ bit 8 
066A: 30@ = attach_particle "PRT_SAND" to_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 1.0 0.0 rotation 0.0 0.01 0.0 flag 1 
064C: make_particle 30@ visible 

:Ssili_2751
if 
  8@ > 130.0 
else_jump @Ssili_2976 
if 
88B7:   not test 10@ bit 10 
else_jump @Ssili_2853 
08BD: set 10@ bit 10 
066A: 29@ = attach_particle "PRT_SAND2" to_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 1.0 0.0 rotation 0.0 0.01 0.0 flag 1 
064C: make_particle 29@ visible 

:Ssili_2853
if 
  8@ > 180.0 
else_jump @Ssili_2988 
if 
88B7:   not test 10@ bit 11 
else_jump @Ssili_3000 
08BD: set 10@ bit 11 
066A: 27@ = attach_particle "SMOKE_FLARE" to_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 1.0 0.0 rotation 0.0 0.01 0.0 flag 1 
064C: make_particle 27@ visible 
jump @Ssili_3000 

:Ssili_2964
08C3: clear 10@ bit 8 
0650: destroy_particle 30@ 

:Ssili_2976
08C3: clear 10@ bit 10 
0650: destroy_particle 29@ 

:Ssili_2988
08C3: clear 10@ bit 11 
0650: destroy_particle 27@ 

:Ssili_3000
return 
end_thread 
thread 'SsiliA' 

:SsiliA_11
wait 250 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @SsiliA_11 
if 
   not Actor.Driving($PLAYER_ACTOR)
else_jump @SsiliA_11 
if 
80E1:   not player 0 pressed_key 9 
else_jump @SsiliA_1089 
if and
00E1:   player 0 pressed_key 8 
80E1:   not player 0 pressed_key 9 
else_jump @SsiliA_11 
if 
   Player.Defined($PLAYER_CHAR)
else_jump @SsiliA_11 
04C4: store_coords_to 20@ 21@ 22@ from_actor $PLAYER_ACTOR with_offset -5.0 5.0 0.0 
04C4: store_coords_to 22@ 23@ 24@ from_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 5.0 5.0 0.0 
09C0: 0@ = get_random_car_in_area 20@ 21@ 22@ 23@ 10.0 with_actors -1 
if 
056E:   car 0@ defined 
else_jump @SsiliA_11 
0407: store_coords_to 10@ 11@ 12@ from_car 0@ with_offset 0.0 0.0 0.0 
064B: 25@ = create_particle "HELI_DUST" at 10@ 11@ 12@ type 1 
064C: make_particle 25@ visible 
1@ = Car.Model(0@)
Model.Load(1@)

:SsiliA_276
wait 0 
if 
   Model.Available(1@)
else_jump @SsiliA_276 
046C: 7@ = car 0@ driver 
if 
056D:   actor 7@ defined 
else_jump @SsiliA_325 
Actor.DestroyInstantly(7@)

:SsiliA_325
0407: store_coords_to 10@ 11@ 12@ from_car 0@ with_offset 0.0 0.0 0.0 
2@ = Car.Angle(0@)
03F3: get_car 0@ primary_color_to 3@ secondary_color_to 4@ 
0A12: get_car 0@ tertiary_color_to 5@ quaternary_color_to 6@ 
7@ = Car.Health(0@)
Car.Destroy(0@)
0@ = Car.Create(1@, 10@, 11@, 12@)
Model.Destroy(1@)
Car.Angle(0@) = 2@
0229: set_car 0@ primary_color_to 3@ secondary_color_to 4@ 
0A11: set_car 0@ tertiary_color_to 5@ quaternary_color_to 6@ 
Car.Health(0@) = 7@
06A2: get_car 0@ velocity_in_direction_XYZ 10@ 11@ 12@ 
10@ *= 0.03 
11@ *= 0.03 
07D5: set_car 0@ velocity_in_direction_XYZ 0.0 0.0 0.0 rotation_velocitiesXY 0.0 0.0 unk 0.0 
2@ = 500 
0208: 8@ = random_float_in_ranges 2.0 5.0 
0208: 9@ = random_float_in_ranges 0.045 0.075 

:SsiliA_564
wait 50 
if 
056E:   car 0@ defined 
else_jump @SsiliA_791 
2@ += -1 
0407: store_coords_to 10@ 11@ 12@ from_car 0@ with_offset 0.0 0.0 0.0 
02CE: 3@ = ground_z_at 10@ 11@ 12@ 
0087: 4@ = 12@ // (float) 
0063: 4@ -= 3@ // (float) 
0087: 5@ = 4@ // (float) 
006B: 5@ *= 8@ // (float) 
02F7: 6@ = sine 5@ // (float) 
006B: 6@ *= 9@ // (float) 
07D5: set_car 0@ velocity_in_direction_XYZ 0.0 0.0 6@ rotation_velocitiesXY 0.0 0.0 unk 0.0 
04F7: status_text $10948 type 1 line 2 GXT 'DUMMY' // global_variable 
0085: 30@ = 2@ // (int) 
30@ /= 5 
008A: $10948 = 30@ // (int) 
if 
80E1:   not player 0 pressed_key 9 
else_jump @SsiliA_825 
if 
  2@ == 0 
else_jump @SsiliA_564 

:SsiliA_791
0650: destroy_particle 25@ 

:SsiliA_796
Car.RemoveReferences(0@)

:SsiliA_801
0650: destroy_particle 26@ 
08C3: clear 29@ bit 0 
0151: remove_status_text $10948 
jump @SsiliA_11 

:SsiliA_825
0650: destroy_particle 25@ 
2@ = 500 

:SsiliA_838
wait 50 
if 
056E:   car 0@ defined 
else_jump @SsiliA_796 
if 
80E1:   not player 0 pressed_key 8 
else_jump @SsiliA_796 
2@ += -1 
0407: store_coords_to 10@ 11@ 12@ from_car 0@ with_offset 0.0 0.0 0.0 
04C4: store_coords_to 13@ 14@ 15@ from_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 20.0 0.0 
0063: 13@ -= 10@ // (float) 
0063: 14@ -= 11@ // (float) 
0063: 15@ -= 12@ // (float) 
13@ *= 0.01 
14@ *= 0.01 
15@ *= 0.01 
07D5: set_car 0@ velocity_in_direction_XYZ 13@ 14@ 15@ rotation_velocitiesXY 0.0 0.0 unk 0.0 
04F7: status_text $10948 type 1 line 2 GXT 'DUMMY' // global_variable 
0085: 30@ = 2@ // (int) 
30@ /= 5 
008A: $10948 = 30@ // (int) 
if 
  2@ == 0 
else_jump @SsiliA_838 
jump @SsiliA_791 

:SsiliA_1089
0819: 27@ = actor $PLAYER_ACTOR distance_from_ground 
if 
   not 27@ > 1.5 
else_jump @SsiliA_11 
2@ = 100 
04F7: status_text $10948 type 1 line 3 GXT 'DUMMY' // global_variable 

:SsiliA_1143
wait 0 
if 
88B7:   not test 29@ bit 0 
else_jump @SsiliA_1232 
08BD: set 29@ bit 0 
066A: 26@ = attach_particle "WATER_RIPPLES" to_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 0.0 0.0 rotation 0.0 0.01 0.0 flag 1 
064C: make_particle 26@ visible 

:SsiliA_1232
2@ += -1 
008A: $10948 = 2@ // (int) 
if 
   not 2@ == 0 
else_jump @SsiliA_801 
if 
00E1:   player 0 pressed_key 9 
else_jump @SsiliA_801 
04C4: store_coords_to 10@ 11@ 12@ from_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 0.0 0.0 
04C4: store_coords_to 13@ 14@ 15@ from_actor $PLAYER_ACTOR with_offset -20.0 -20.0 0.0 
04C4: store_coords_to 15@ 16@ 17@ from_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 20.0 -20.0 0.0 
073E: get_car_in_sphere 10@ 11@ 12@ radius 10.0 model -1 handle_as 0@ 
if 
056E:   car 0@ defined 
else_jump @SsiliA_1413 
jump @SsiliA_1467 

:SsiliA_1413
09C0: 0@ = get_random_car_in_area 13@ 14@ 15@ 16@ 40.0 with_actors -1 
if 
056E:   car 0@ defined 
else_jump @SsiliA_1460 
jump @SsiliA_1467 

:SsiliA_1460
jump @SsiliA_1143 

:SsiliA_1467
046C: 7@ = car 0@ driver 
if 
056D:   actor 7@ defined 
else_jump @SsiliA_1496 
Actor.DestroyInstantly(7@)

:SsiliA_1496
066B: 28@ = attach_particle "SHOOTLIGHT" to_car 0@ with_offset 0.0 2.0 1.0 flag 1 
064C: make_particle 28@ visible 
064F: remove_references_to_particle 28@ 
0407: store_coords_to 10@ 11@ 12@ from_car 0@ with_offset 0.0 0.0 0.0 
09E5: create_flash_light_at 10@ 11@ 12@ RGB_mask 255 0 0 radius 20.0 
04C4: store_coords_to 13@ 14@ 15@ from_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 0.0 0.0 
0063: 10@ -= 13@ // (float) 
0063: 11@ -= 14@ // (float) 
10@ *= 4.0 
11@ *= 4.0 
02F7: 13@ = sine 10@ // (float) 
02F7: 14@ = sine 11@ // (float) 
if 
   not 10@ > 0.0 
else_jump @SsiliA_1707 
13@ *= -1.0 

:SsiliA_1707
if 
   not 11@ > 0.0 
else_jump @SsiliA_1738 
14@ *= -1.0 

:SsiliA_1738
13@ *= 0.07 
14@ *= 0.07 
07D5: set_car 0@ velocity_in_direction_XYZ 13@ 14@ 0.01 rotation_velocitiesXY 0.0 0.0 unk 0.0 
wait 50 
if 
8449:   not actor $PLAYER_ACTOR in_a_car 
else_jump @SsiliA_1894 
if and
00E1:   player 0 pressed_key 6 
00E1:   player 0 pressed_key 9 
else_jump @SsiliA_1894 
04C4: store_coords_to 0@ 1@ 2@ from_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 20.0 2.0 
0565: create_soundless_explosion_at 0@ 1@ 2@ type 1 
020C: create_explosion_with_radius 8 at 0@ 1@ 2@ 
else_jump @SsiliA_1894 

:SsiliA_1894
wait 50 
8449:   not actor $PLAYER_ACTOR in_a_car 
00E1:   player 0 pressed_key 6 
00E1:   player 0 pressed_key 8 
04C4: store_coords_to 0@ 1@ 2@ from_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.1 0.1 0.2 
0565: create_soundless_explosion_at 0@ 1@ 2@ type 1 
020C: create_explosion_with_radius 8 at 0@ 0@ 0@ 
jump @SsiliA_1143 

Потребителски аватар
BMW_1
Новодошъл
Мнения: 157
Регистриран: 01 май 2007, 15:58

Re: [SA|WIP|SCR] GTA ULTIMATE MOD v0.1

Мнение от BMW_1 » 28 апр 2008, 12:01

Смисал само super силите на CJ ?

Потребителски аватар
VaNkAtA
Прекаляващ
Мнения: 1454
Регистриран: 15 окт 2007, 15:35
Контакти:

Re: [SA|WIP|SCR] GTA ULTIMATE MOD v0.1

Мнение от VaNkAtA » 28 апр 2008, 12:19

Да!

Отговори

Върни се в “GТА SА: Mod Showroom”