Дата и час: 20 Яну 2018, 13:16

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




 Страница 12 от 14 [ 206 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road
МнениеПубликувано на: 19 Юни 2011, 16:55 
Неконтролируем
Аватар

Регистриран на: 24 Дек 2007, 22:48
Мнения: 2001
Firestone, ти си върхът! Btw, не успя ли да сложиш текстурите на джантите? Ако можеш сложи и бял, лъскав материал на лайсната на предната решетка:
http://www.imagebam.com/image/60f3e6135669947
и също ако можеш фона на стоповете го сложи пак някакъв лъскав бял цвят http://www.imagebam.com/image/cae9b7116767241
Иначе за сега колата е супер!



_________________
Изображение
TeraHardwareBG
Game developer from the Excalibur team - 3D and texture artist
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road
МнениеПубликувано на: 19 Юни 2011, 17:00 
Неконтролируем
Аватар

Регистриран на: 09 Апр 2009, 16:29
Мнения: 2189
Местоположение: София
Браво, firestone! Колата е станала трепач :rock:



_________________
Tutun turbon vihellyksen kuulen. Äänellään se mielen kohentaa. Ujellus kuin rajun myrskytuulen. Sitä desibelipellet koittaa ohentaa!Изображение
Изображение
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road
МнениеПубликувано на: 19 Юни 2011, 17:02 
Неконтролируем
Аватар

Регистриран на: 24 Дек 2007, 22:48
Мнения: 2001
Но си мисля да се впрегна да направя формата на джантите и извивките в 3D, а не да разчитам на текстура. Тогава ще бъде невероятно :P Сигурно другата седмица ще започна :) + и един нов двигател, на набързо надраскан, а със всичките си форми и простотий :P btw, махни и регистрацията, сложи я да си е обикновена от играта :) И пак благодаря firestone, евала, супер е просто :)



_________________
Изображение
TeraHardwareBG
Game developer from the Excalibur team - 3D and texture artist
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road
МнениеПубликувано на: 21 Юни 2011, 09:42 
Неконтролируем
Аватар

Регистриран на: 24 Дек 2007, 22:48
Мнения: 2001
Ето малко прогрес с джантата :) Даже няма да има нужда от текстура, ще направя всичко което трябва да е по самия модел, а после ще се захвана и с двигателя :)
Изображение Изображение Изображение



_________________
Изображение
TeraHardwareBG
Game developer from the Excalibur team - 3D and texture artist
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road
МнениеПубликувано на: 21 Юни 2011, 10:55 
Неконтролируем
Аватар

Регистриран на: 09 Апр 2009, 16:29
Мнения: 2189
Местоположение: София
Страхотна е. Все едно е излезнала от завода на Nissan :rock:



_________________
Tutun turbon vihellyksen kuulen. Äänellään se mielen kohentaa. Ujellus kuin rajun myrskytuulen. Sitä desibelipellet koittaa ohentaa!Изображение
Изображение
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road
МнениеПубликувано на: 22 Юни 2011, 09:39 
Неконтролируем
Аватар

Регистриран на: 24 Дек 2007, 22:48
Мнения: 2001
Готова е, но за съжаление излязоха и меш грешки, защотов началото не бях направил джантата за толкова товар и детайл по нея. Ето изображения:
Изображение Изображение Изображение



_________________
Изображение
TeraHardwareBG
Game developer from the Excalibur team - 3D and texture artist
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road
МнениеПубликувано на: 22 Юни 2011, 12:52 
Конвертира 'гат може
Аватар

Регистриран на: 21 Сеп 2007, 20:45
Мнения: 1086
Изображение Изображение Изображение

Няма да е лошо освен двигател да направиш и багажник :)



_________________
Изображение
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road
МнениеПубликувано на: 22 Юни 2011, 13:24 
Умопобъркан
Аватар

Регистриран на: 18 Авг 2009, 09:32
Мнения: 3437
Местоположение: ebisu circuit
Готина става, аа Нико не ми харесва че гърнето лъщи много :roll:



_________________
Изображение
Обикновенни и спортни ауспуси, аргон, ресьори за Благоевградска област: Иво Калоянов метал 0886696893 доказано качество!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road
МнениеПубликувано на: 22 Юни 2011, 19:17 
Неконтролируем
Аватар

Регистриран на: 24 Дек 2007, 22:48
Мнения: 2001
Малко само гумите трябва да са по-навътре, но иначе е перфектна :)
Нещо както тук :) Изображение



_________________
Изображение
TeraHardwareBG
Game developer from the Excalibur team - 3D and texture artist
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road
МнениеПубликувано на: 23 Юни 2011, 13:47 
Умопобъркан
Аватар

Регистриран на: 18 Авг 2009, 09:32
Мнения: 3437
Местоположение: ebisu circuit
Отпред не съм слагал регистрационен номер - седи грозно за сега само отзад, демидж части на: врати, предна броня, задна броня и стъклата. :roll:

Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение



_________________
Изображение
Обикновенни и спортни ауспуси, аргон, ресьори за Благоевградска област: Иво Калоянов метал 0886696893 доказано качество!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road
МнениеПубликувано на: 23 Юни 2011, 15:00 
Неконтролируем
Аватар

Регистриран на: 09 Апр 2009, 16:29
Мнения: 2189
Местоположение: София
Получава се невероятно електромобилче :rock:



_________________
Tutun turbon vihellyksen kuulen. Äänellään se mielen kohentaa. Ujellus kuin rajun myrskytuulen. Sitä desibelipellet koittaa ohentaa!Изображение
Изображение
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road
МнениеПубликувано на: 23 Юни 2011, 16:52 
Прекаляващ
Аватар

Регистриран на: 16 Юни 2008, 14:54
Мнения: 1490
Местоположение: Miami
Не знам,ама по тая Алмера има бая грешки по модела.



_________________
Изображение
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road
МнениеПубликувано на: 23 Юни 2011, 19:15 
Неконтролируем
Аватар

Регистриран на: 24 Дек 2007, 22:48
Мнения: 2001
Не знам къде ги виждаш. Всичко на последните скрийнове от играта с нея си е точно, гладка, равна. Изуми ме, че firestone успя да я конвертира въпреки меш грешките предизвикани при експорта. Евала му правя! (но иначе ако говориш за фаровете и интериора съм съгласен. Това са обекти, които са много изнервящи за правене) А за Теслата бих казал, че и тя става адски добре :)
btw, и Ники, направи лайсните по предната решетка някакви лъскави, а не с цвета на боята ;)



_________________
Изображение
TeraHardwareBG
Game developer from the Excalibur team - 3D and texture artist
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road
МнениеПубликувано на: 23 Юни 2011, 21:36 
Прекаляващ
Аватар

Регистриран на: 16 Юни 2008, 14:54
Мнения: 1490
Местоположение: Miami
Има грешки по геометрията,защото моделираш с триъгълници най-вероятно :)



_________________
Изображение
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road
МнениеПубликувано на: 23 Юни 2011, 21:46 
Неконтролируем
Аватар

Регистриран на: 24 Дек 2007, 22:48
Мнения: 2001
Аз не моделирам с триъгълници :D Освен с полигони (четириъгълници) в 3ds max не може да се моделира по друг начин. (могат да се получат след конвертиране в друг вид обект). В 3ds max нямам никакви грешки, но след като я изкарам в obj, моделът е пълен с такива. Очевидно API-to na .max файловете е коренно различно, като имаш идея че преди да експортна модела направих няколко часа работа по модела, защото преди това при експорт крашваше 3ds max. Това се получава поради конвертирането на меш смуута в обикновена геометрия и тогава също се получават многото грешни вертекси, които бъгват модела. Правел съм десетина експорта докато изчистя Алмерата колкото мога. Единственият начин за оправяне е премоделиране на купето с ново по-ниско детайлно (скелет, врати и каросерия)...(предницата е премоделирана, както и задната броня и стопове). Но ако искаш да помогнеш в изчистването на грешките след експорта, бих ти пратил модела :)



_________________
Изображение
TeraHardwareBG
Game developer from the Excalibur team - 3D and texture artist
Offline
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 12 от 14 [ 206 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на: