[SA|WIP]Vladko1's WIPs Almera N16

Завършени модове, сваляйте на воля.

Модератор: GTA-BG Модератори

Потребителски аватар
Vladko1
Неконтролируем
Мнения: 2001
Регистриран: 24 дек 2007, 22:48
Контакти:

Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road

Мнение от Vladko1 » 15 юли 2011, 10:24

Какво става с Алмерата и Теслата? Ако трябва помощ сега не мога, защото работя в Слънчев бряг, а на лап-топа нямам никакви програми за модване. За игри в свободното време имам само Pro Street, Juiced 2, Most Wanted, Split Second които утъпяха доста бързо... мисля да дръпна San Andreas и да покарам Алмерата и Теслата (до колкото са готови) :) Ако можете, дори и да не са напълно готови, пратете ги на PM :)
Изображение
TeraHardwareBG
Game developer from the Excalibur team - 3D and texture artist

Потребителски аватар
bone_G
Умопобъркан
Мнения: 3437
Регистриран: 18 авг 2009, 10:32
Местоположение: ebisu circuit

Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road

Мнение от bone_G » 15 юли 2011, 11:06

Vladko1 написа:Какво става с Алмерата и Теслата? Ако трябва помощ сега не мога, защото работя в Слънчев бряг, а на лап-топа нямам никакви програми за модване. За игри в свободното време имам само Pro Street, Juiced 2, Most Wanted, Split Second които утъпяха доста бързо... мисля да дръпна San Andreas и да покарам Алмерата и Теслата (до колкото са готови) :) Ако можете, дори и да не са напълно готови, пратете ги на PM :)
До десет минути ще ти я пратя, но тъй като преинсталирах играта хендлинга е оригинален :roll:
Изображение
Обикновенни и спортни ауспуси, аргон, ресьори за Благоевградска област: Иво Калоянов метал 0886696893 доказано качество!

Потребителски аватар
Vladko1
Неконтролируем
Мнения: 2001
Регистриран: 24 дек 2007, 22:48
Контакти:

Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road

Мнение от Vladko1 » 29 авг 2011, 20:09

Ъпдейт по модела на Алмерата + първи опити за рендер с V-ray (medium-low настройки при 2560х1024)
Изображение Изображение
Update:
Оправих доста бъгове от Алмерата (все още има някой-друг, но ще се постарая да ги премахна). Правя и още една Алмера, добре тунингована. За сега съм я почнал набързо и все още имам много работа по предното крило и особено по останалите части от колата. Ще стане невероятна! :rock: (давайте и съвети как мога да я доизпипам в тунинга)
Изображение Изображение Изображение
Изображение
TeraHardwareBG
Game developer from the Excalibur team - 3D and texture artist

Потребителски аватар
Vladko1
Неконтролируем
Мнения: 2001
Регистриран: 24 дек 2007, 22:48
Контакти:

Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road

Мнение от Vladko1 » 14 сеп 2011, 11:34

Как ми се домодва san andreas. Чакам да се прибера, завършвам Алмерата и може би почвам от нищото някоя як, реален с висока графика и яко управление race line. Единственото, което ме спира от подобно деяние е липсата на свястно работещ под 64-бита ОС txd workshop. Ако някой я използва под 64 бита без проблем, или използва програма подобна на нея, моля нека я постне тук. Решил съм да направя нещо доста по-грандиозно и от фалиралият 1.3. Натрупал съм доста познания и умения в графичните програми, с които мога да направя играта уникална!
Edit: приемам и предложения за взаимна работа по импорта на текстури!
Изображение
TeraHardwareBG
Game developer from the Excalibur team - 3D and texture artist

Потребителски аватар
Ico_BG
Умопобъркан
Мнения: 4216
Регистриран: 01 сеп 2009, 11:42

Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road

Мнение от Ico_BG » 14 сеп 2011, 11:39

Точно това щях да те питам. Дали може някой с 32-битова система да ти праща текстурите... бих помогнал. :wink:

Потребителски аватар
Vladko1
Неконтролируем
Мнения: 2001
Регистриран: 24 дек 2007, 22:48
Контакти:

Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road

Мнение от Vladko1 » 14 сеп 2011, 11:47

Благодаря, нека нашата съвместна работа започне веднага когато съм вкъщи... по-точно който когато има време. Няколко дни след прибирането ми ще съм завършил с изготвянето на текстурите.
Изображение
TeraHardwareBG
Game developer from the Excalibur team - 3D and texture artist

Потребителски аватар
venom4et0o
Неконтролируем
Мнения: 2189
Регистриран: 09 апр 2009, 17:29
Местоположение: София
Контакти:

Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road

Мнение от venom4et0o » 14 сеп 2011, 11:51

Не може ли да се подкара чрез промяна на съвместимостта. Да нагласиш TXD workshop-а да се отваря с 32 битовка :D
Tutun turbon vihellyksen kuulen. Äänellään se mielen kohentaa. Ujellus kuin rajun myrskytuulen. Sitä desibelipellet koittaa ohentaa!Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Vladko1
Неконтролируем
Мнения: 2001
Регистриран: 24 дек 2007, 22:48
Контакти:

Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road

Мнение от Vladko1 » 14 сеп 2011, 12:01

За съжаление няма такава опция. Мога да дам съвместимост за по-стара ОС, но разрядността не мога да променя :(
Изображение
TeraHardwareBG
Game developer from the Excalibur team - 3D and texture artist

Потребителски аватар
venom4et0o
Неконтролируем
Мнения: 2189
Регистриран: 09 апр 2009, 17:29
Местоположение: София
Контакти:

Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road

Мнение от venom4et0o » 14 сеп 2011, 12:10

Ем, окей, със по-стара не става ли. Като Windows XP 32 битовка?
Tutun turbon vihellyksen kuulen. Äänellään se mielen kohentaa. Ujellus kuin rajun myrskytuulen. Sitä desibelipellet koittaa ohentaa!Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Vladko1
Неконтролируем
Мнения: 2001
Регистриран: 24 дек 2007, 22:48
Контакти:

Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road

Мнение от Vladko1 » 14 сеп 2011, 12:17

Бил съм на 32-битово ХР, тхд-то бачкаше, но дори и за милион долара не бих се върнал от 7 64бит на такова....
Изображение
TeraHardwareBG
Game developer from the Excalibur team - 3D and texture artist

Потребителски аватар
venom4et0o
Неконтролируем
Мнения: 2189
Регистриран: 09 апр 2009, 17:29
Местоположение: София
Контакти:

Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road

Мнение от venom4et0o » 14 сеп 2011, 12:27

Не ме разбра. Исках да кажа, че можеш да промениш съвместимостта на програмата да се отваря със Windows XP 32-битовка, а не да го инсталираш :D
Tutun turbon vihellyksen kuulen. Äänellään se mielen kohentaa. Ujellus kuin rajun myrskytuulen. Sitä desibelipellet koittaa ohentaa!Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Vladko1
Неконтролируем
Мнения: 2001
Регистриран: 24 дек 2007, 22:48
Контакти:

Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road

Мнение от Vladko1 » 14 сеп 2011, 12:35

Опс, и ти не ме разбра какво имах предвид... Не го написах както трябва, сори :( Имах предвид, че мога да задам вида на операционната система за съвместимостта, но разрядността си остава винаги 64-бита. 32-битовите програми могат да вървят на 64-бит софтуер, стига да са разработени.... (не мога да го дообясня точно), но има малки и лесно разработени програмки, които могат да изпълнят процесите си САМО под 32 битов хост процес, който го има в 64ките, но някои програми не могат да го използват. Нещо такова е май.
Изображение
TeraHardwareBG
Game developer from the Excalibur team - 3D and texture artist

Потребителски аватар
Vladko1
Неконтролируем
Мнения: 2001
Регистриран: 24 дек 2007, 22:48
Контакти:

Re: [SA|WIP]Vladko1's WIPs The Rebirth of Race Line series(v

Мнение от Vladko1 » 24 сеп 2011, 22:54

Мисля си за обложка да направя нещо подобно на това http://www.picvalley.net/v.php?p=u/788/138908928.PNG
(обложката от Рейс Лайна, който фалира). Само че може би ще рендна сцената в 3ds max чрез V-ray. Поради ограниченото ми време на компа, за сега съм пратил само няколко завършени текстури на сърожденника. Когато текстурите бъдат завършени и импортнати ще качим БЕТА версия, която включва само img файла + още няколко TXD простотий. Бетата ще изисква оригинален Сан Андреас и ще покаже частица от това как ще изглежда Race Line v1.4 :)
Изображение
TeraHardwareBG
Game developer from the Excalibur team - 3D and texture artist

Потребителски аватар
venom4et0o
Неконтролируем
Мнения: 2189
Регистриран: 09 апр 2009, 17:29
Местоположение: София
Контакти:

Re: [SA|WIP]Vladko1's WIPs The Rebirth of Race Line series(v

Мнение от venom4et0o » 24 сеп 2011, 23:40

Представям си я Алмерата като напълно състезателен автомобил от DTM сериите :rock: Ohhh, dreams... :roll:
Tutun turbon vihellyksen kuulen. Äänellään se mielen kohentaa. Ujellus kuin rajun myrskytuulen. Sitä desibelipellet koittaa ohentaa!Изображение
Изображение

Потребителски аватар
Vladko1
Неконтролируем
Мнения: 2001
Регистриран: 24 дек 2007, 22:48
Контакти:

Re: [SA|WIP]Vladko1's WIPs The Rebirth of Race Line series(v

Мнение от Vladko1 » 24 сеп 2011, 23:47

Да, това е идея. Примерно по средата нормалната Алмера, отляво Теслата, а от дясно DTM версията. Firestone ми беше пратил завършена Алмерата (тогава беше с доста бъгове). Сега поне ми остана само да оправя вратата на багажника и задните врати. Ще гледам най-вече само пътищата да са само 1024-ки, че да не е всичко да фейлне като в 1.3
Изображение
TeraHardwareBG
Game developer from the Excalibur team - 3D and texture artist

Отговори

Върни се в “GТА SА: Mod Showroom”