Дата и час: 20 Яну 2018, 13:14

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




 Страница 13 от 14 [ 206 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road
МнениеПубликувано на: 15 Юли 2011, 09:24 
Неконтролируем
Аватар

Регистриран на: 24 Дек 2007, 22:48
Мнения: 2001
Какво става с Алмерата и Теслата? Ако трябва помощ сега не мога, защото работя в Слънчев бряг, а на лап-топа нямам никакви програми за модване. За игри в свободното време имам само Pro Street, Juiced 2, Most Wanted, Split Second които утъпяха доста бързо... мисля да дръпна San Andreas и да покарам Алмерата и Теслата (до колкото са готови) :) Ако можете, дори и да не са напълно готови, пратете ги на PM :)



_________________
Изображение
TeraHardwareBG
Game developer from the Excalibur team - 3D and texture artist
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road
МнениеПубликувано на: 15 Юли 2011, 10:06 
Умопобъркан
Аватар

Регистриран на: 18 Авг 2009, 09:32
Мнения: 3437
Местоположение: ebisu circuit
Vladko1 написа:
Какво става с Алмерата и Теслата? Ако трябва помощ сега не мога, защото работя в Слънчев бряг, а на лап-топа нямам никакви програми за модване. За игри в свободното време имам само Pro Street, Juiced 2, Most Wanted, Split Second които утъпяха доста бързо... мисля да дръпна San Andreas и да покарам Алмерата и Теслата (до колкото са готови) :) Ако можете, дори и да не са напълно готови, пратете ги на PM :)


До десет минути ще ти я пратя, но тъй като преинсталирах играта хендлинга е оригинален :roll:



_________________
Изображение
Обикновенни и спортни ауспуси, аргон, ресьори за Благоевградска област: Иво Калоянов метал 0886696893 доказано качество!
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road
МнениеПубликувано на: 29 Авг 2011, 19:09 
Неконтролируем
Аватар

Регистриран на: 24 Дек 2007, 22:48
Мнения: 2001
Ъпдейт по модела на Алмерата + първи опити за рендер с V-ray (medium-low настройки при 2560х1024)
Изображение Изображение
Update:
Оправих доста бъгове от Алмерата (все още има някой-друг, но ще се постарая да ги премахна). Правя и още една Алмера, добре тунингована. За сега съм я почнал набързо и все още имам много работа по предното крило и особено по останалите части от колата. Ще стане невероятна! :rock: (давайте и съвети как мога да я доизпипам в тунинга)
Изображение Изображение Изображение



_________________
Изображение
TeraHardwareBG
Game developer from the Excalibur team - 3D and texture artist
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2011, 10:34 
Неконтролируем
Аватар

Регистриран на: 24 Дек 2007, 22:48
Мнения: 2001
Как ми се домодва san andreas. Чакам да се прибера, завършвам Алмерата и може би почвам от нищото някоя як, реален с висока графика и яко управление race line. Единственото, което ме спира от подобно деяние е липсата на свястно работещ под 64-бита ОС txd workshop. Ако някой я използва под 64 бита без проблем, или използва програма подобна на нея, моля нека я постне тук. Решил съм да направя нещо доста по-грандиозно и от фалиралият 1.3. Натрупал съм доста познания и умения в графичните програми, с които мога да направя играта уникална!
Edit: приемам и предложения за взаимна работа по импорта на текстури!



_________________
Изображение
TeraHardwareBG
Game developer from the Excalibur team - 3D and texture artist
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2011, 10:39 
Умопобъркан
Аватар

Регистриран на: 01 Сеп 2009, 10:42
Мнения: 4216
Точно това щях да те питам. Дали може някой с 32-битова система да ти праща текстурите... бих помогнал. :wink:


Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2011, 10:47 
Неконтролируем
Аватар

Регистриран на: 24 Дек 2007, 22:48
Мнения: 2001
Благодаря, нека нашата съвместна работа започне веднага когато съм вкъщи... по-точно който когато има време. Няколко дни след прибирането ми ще съм завършил с изготвянето на текстурите.



_________________
Изображение
TeraHardwareBG
Game developer from the Excalibur team - 3D and texture artist
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2011, 10:51 
Неконтролируем
Аватар

Регистриран на: 09 Апр 2009, 16:29
Мнения: 2189
Местоположение: София
Не може ли да се подкара чрез промяна на съвместимостта. Да нагласиш TXD workshop-а да се отваря с 32 битовка :D



_________________
Tutun turbon vihellyksen kuulen. Äänellään se mielen kohentaa. Ujellus kuin rajun myrskytuulen. Sitä desibelipellet koittaa ohentaa!Изображение
Изображение
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2011, 11:01 
Неконтролируем
Аватар

Регистриран на: 24 Дек 2007, 22:48
Мнения: 2001
За съжаление няма такава опция. Мога да дам съвместимост за по-стара ОС, но разрядността не мога да променя :(



_________________
Изображение
TeraHardwareBG
Game developer from the Excalibur team - 3D and texture artist
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2011, 11:10 
Неконтролируем
Аватар

Регистриран на: 09 Апр 2009, 16:29
Мнения: 2189
Местоположение: София
Ем, окей, със по-стара не става ли. Като Windows XP 32 битовка?



_________________
Tutun turbon vihellyksen kuulen. Äänellään se mielen kohentaa. Ujellus kuin rajun myrskytuulen. Sitä desibelipellet koittaa ohentaa!Изображение
Изображение
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2011, 11:17 
Неконтролируем
Аватар

Регистриран на: 24 Дек 2007, 22:48
Мнения: 2001
Бил съм на 32-битово ХР, тхд-то бачкаше, но дори и за милион долара не бих се върнал от 7 64бит на такова....



_________________
Изображение
TeraHardwareBG
Game developer from the Excalibur team - 3D and texture artist
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2011, 11:27 
Неконтролируем
Аватар

Регистриран на: 09 Апр 2009, 16:29
Мнения: 2189
Местоположение: София
Не ме разбра. Исках да кажа, че можеш да промениш съвместимостта на програмата да се отваря със Windows XP 32-битовка, а не да го инсталираш :D



_________________
Tutun turbon vihellyksen kuulen. Äänellään se mielen kohentaa. Ujellus kuin rajun myrskytuulen. Sitä desibelipellet koittaa ohentaa!Изображение
Изображение
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: [SA|WIP] Vladko1's WIPs Almera N16 2.2DCI and Tesla Road
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2011, 11:35 
Неконтролируем
Аватар

Регистриран на: 24 Дек 2007, 22:48
Мнения: 2001
Опс, и ти не ме разбра какво имах предвид... Не го написах както трябва, сори :( Имах предвид, че мога да задам вида на операционната система за съвместимостта, но разрядността си остава винаги 64-бита. 32-битовите програми могат да вървят на 64-бит софтуер, стига да са разработени.... (не мога да го дообясня точно), но има малки и лесно разработени програмки, които могат да изпълнят процесите си САМО под 32 битов хост процес, който го има в 64ките, но някои програми не могат да го използват. Нещо такова е май.



_________________
Изображение
TeraHardwareBG
Game developer from the Excalibur team - 3D and texture artist
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: [SA|WIP]Vladko1's WIPs The Rebirth of Race Line series(v
МнениеПубликувано на: 24 Сеп 2011, 21:54 
Неконтролируем
Аватар

Регистриран на: 24 Дек 2007, 22:48
Мнения: 2001
Мисля си за обложка да направя нещо подобно на това http://www.picvalley.net/v.php?p=u/788/138908928.PNG
(обложката от Рейс Лайна, който фалира). Само че може би ще рендна сцената в 3ds max чрез V-ray. Поради ограниченото ми време на компа, за сега съм пратил само няколко завършени текстури на сърожденника. Когато текстурите бъдат завършени и импортнати ще качим БЕТА версия, която включва само img файла + още няколко TXD простотий. Бетата ще изисква оригинален Сан Андреас и ще покаже частица от това как ще изглежда Race Line v1.4 :)



_________________
Изображение
TeraHardwareBG
Game developer from the Excalibur team - 3D and texture artist
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: [SA|WIP]Vladko1's WIPs The Rebirth of Race Line series(v
МнениеПубликувано на: 24 Сеп 2011, 22:40 
Неконтролируем
Аватар

Регистриран на: 09 Апр 2009, 16:29
Мнения: 2189
Местоположение: София
Представям си я Алмерата като напълно състезателен автомобил от DTM сериите :rock: Ohhh, dreams... :roll:



_________________
Tutun turbon vihellyksen kuulen. Äänellään se mielen kohentaa. Ujellus kuin rajun myrskytuulen. Sitä desibelipellet koittaa ohentaa!Изображение
Изображение
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: [SA|WIP]Vladko1's WIPs The Rebirth of Race Line series(v
МнениеПубликувано на: 24 Сеп 2011, 22:47 
Неконтролируем
Аватар

Регистриран на: 24 Дек 2007, 22:48
Мнения: 2001
Да, това е идея. Примерно по средата нормалната Алмера, отляво Теслата, а от дясно DTM версията. Firestone ми беше пратил завършена Алмерата (тогава беше с доста бъгове). Сега поне ми остана само да оправя вратата на багажника и задните врати. Ще гледам най-вече само пътищата да са само 1024-ки, че да не е всичко да фейлне като в 1.3



_________________
Изображение
TeraHardwareBG
Game developer from the Excalibur team - 3D and texture artist
Offline
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 13 от 14 [ 206 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на: