Авто-мото: новини и дискусии!

За колите, мускулите и почивката !

Модератор: GTA-BG Модератори

Потребителски аватар
Casino
Capo
Мнения: 594
Регистриран: 20 апр 2006, 23:50
Местоположение: Los Santos, Rockford Hills
Контакти:

Авто-мото: новини и дискусии!

Мнение от Casino » 29 май 2006, 19:37

Понеже основният елемент в поредицата "Grand Theft Auto" са автомобилите, (както подсказва и самото наименование на играта) се зачудих дали би била интересна тема в която да се обсъждат всички новости от тази област. Собствениците на автомобили също ще имат възможност да обсъдят с останалите кой каква каручка кара, нейните плюсове и минуси. Подобно на една друга тема тук вместо с десктопите си ще имаме възможност да се пофукаме с колите си :wink: .

Искам да посветя първият си пост в тази тема на един култов автомобил: Nissan Skyline GT-R
ИзображениеИзображение
Новина
По време на автомобилното изложение в Ню Йорк президентът на Renault-Nissan, Карлос Госн обяви, че спорният модел Nissan GT-R отново ще се появи на пазара.
Nissan GT-R е един от най-емблематичните автомобили, любими на компаниите за тунинг. Новото поколение на модела ще бъде представено за първи път официално следващата година на автосалона в Токио. Той ще бъде много подобен на прототипа GT-R Proto, който компанията показа миналата година. Спортният модел ще има четири пълноразмерни места и форсиран двигател.
След премиерата си на изложението в Токио през 2007 г., Nissan GT-R веднага ще излезе на местния пазар в Япония. Няколко месеца по-късно, в началото на 2008 г., ще започнат продажбите на автомобила и в Северна Америка и някои държави в Европа.
Малко инфо тук!
Това е концептуален модел, който ще бъде пуснат в прозводство 2007 г. Както виждате от шотовете от старият модел са се запазили само стоп светлините, като отличителен белег на модела. За сега разполагам само с тази информация. Ще ъпдейта поста си при първа възможност.
Последна промяна от Casino на 30 май 2006, 11:01, променено общо 9 пъти.

Потребителски аватар
jape
Vice Cop
Мнения: 2544
Регистриран: 22 юни 2004, 14:44

Мнение от jape » 29 май 2006, 19:48

Добра тема, ще я следя с удоволствие :wink:

Потребителски аватар
GTAfan
just a lunatic
Мнения: 1970
Регистриран: 08 сеп 2004, 08:10
Местоположение: Природата
Контакти:

Мнение от GTAfan » 29 май 2006, 20:47

очакваме горещите постове на 'машинката' ! :lol:
Изображение

Потребителски аватар
Casino
Capo
Мнения: 594
Регистриран: 20 апр 2006, 23:50
Местоположение: Los Santos, Rockford Hills
Контакти:

Мнение от Casino » 29 май 2006, 21:38


Потребителски аватар
ma6inata
BMW & American Muscle cars fanatic
Мнения: 2882
Регистриран: 01 апр 2005, 09:55
Местоположение: BMW World
Контакти:

Мнение от ma6inata » 29 май 2006, 22:13

GTAfan написа:очакваме горещите постове на 'машинката' ! :lol:
:D
Ето малко инфо написано от мен за един по-старичък модел на БМВ, който лично аз много уважавам:

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=32213
'73 BMW 2002 tii
-----------------------
Газ до ламарината - не гледам разхода, държим се за волана и гледам да не се утрепам!

Потребителски аватар
jape
Vice Cop
Мнения: 2544
Регистриран: 22 юни 2004, 14:44

Мнение от jape » 29 май 2006, 23:22

Леле машина ти с тая тема счупи прозореца :D Браво !

riddick
Сериозен
Мнения: 1098
Регистриран: 13 юли 2005, 17:14
Местоположение: on the middle of nowhere
Контакти:

Мнение от riddick » 29 май 2006, 23:31

ma6inata написа:
GTAfan написа:очакваме горещите постове на 'машинката' ! :lol:
:D
Ето малко инфо

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=32213
Малко инфо,ако това е малко незнам кое е голямо :)
евала на този който го е изчел цялото,аз не бих си направил труда,защото не се интересувам от коли в такива дълбоки подробности.На мен ми е кеф да карам някоя кола/мотор ,дори без да знам името и.В момента повече ме влечат моторите,но това е нормално за моята възрат.Аз съм забелязал че при повечето хора желаното возило в зависимост от възраста е така:
16-18 мотопед/мотор до 50кб. защото повече не е разрешено
18-23 Спортни,мощни мотори ,просто жажда за скорост
24-30 Спортни,бързи коли-бъз коментар
30-44 Някоя семейна кола,удобна и практична
45+ Ако може някой изискан и стилен автомобил-РолсРойс , Бентли ,Крайслер и т.н.

Поне така е в развитите европейски страни,в който много-повече хора(отколкото в БГ) могат да си позволят колата която искат :wink:

Потребителски аватар
Casino
Capo
Мнения: 594
Регистриран: 20 апр 2006, 23:50
Местоположение: Los Santos, Rockford Hills
Контакти:

Мнение от Casino » 30 май 2006, 10:44

16-18 мотопед/мотор до 50кб. защото повече не е разрешено
Вярно така е. Аз по това време имах първо едно балканче-50 кб., а след това го продадох и си взех ИЖ Юпитер 5, 350 кб. За тези, на които името не им говори нищо, прилагам снимчица:
Изображение
Можех да карам единствено по черните селски и междуградски пътища, но това не правеше кефа по-малък. За тези които не са имали удоволствието да сравнят усещането от шофирането на автомобил и мотор, мога да кажа, че моторът лично на мен ми доставяше много по-голямо удоволствие. Просто се срастваш с него и усетът за скоростта и пътя е много по-силен. За много кратко адреналинът се вдига. Може би защото бях по-млад и луд, но с моторът си позволявах да правя по-рискови изпълнения и често изкарвах акъла на брат ми, който се возеше на задната седалка. Веднъж не бях преценил и сложих по-вече масло в бензина. Свещите постоянно се зацапваха и за да не ми изгасне мотора и посля да слизам да го бутам, за да запали, трябваше да карам на по-високи обороти и то на висока предавка, защото на по ниска пък щеше да прегте. Един завой, който по принцип си го вземах с тази скорост с леко лягане, този път не успях(защото брат ми беше отзад и тежеше 95 кг.) и излязох от пътя. Минах през едни трънаци, влязох в разораната нива, моторът се унесе, но не отпуснах гаста, защото не ми се буташе после. Изправих го, минах пак през трънаците и си влязох в пътя. През цялото време брат ми крещеше отзад "лапеее, ще те пребия". След това вече не се качи да го возя :mhihi:
Моторът наистина си беше голяма мания, но после като станах на 18 и взех книжка вече исках да карам колата на баща ми и все по-рядко се качвах на мотора. Накрая го продадох. Сега вече мисля от практичната страна на нещата и си карам колата.

P.S. Машина, страшно инфо си дал във http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=32213. Похвално 8) !

Потребителски аватар
ma6inata
BMW & American Muscle cars fanatic
Мнения: 2882
Регистриран: 01 апр 2005, 09:55
Местоположение: BMW World
Контакти:

Мнение от ma6inata » 30 май 2006, 14:43

Ето секцията в БМВисткия форум с най-добрите и информативни неща исани някога, има много за моделите на марката, информация за турбота, компресори, нитро-митро, абе прегледайте всичко, има страшни неща. :wink:

http://bmwpower-bg.net/forums/viewforum.php?f=29
'73 BMW 2002 tii
-----------------------
Газ до ламарината - не гледам разхода, държим се за волана и гледам да не се утрепам!

riddick
Сериозен
Мнения: 1098
Регистриран: 13 юли 2005, 17:14
Местоположение: on the middle of nowhere
Контакти:

Мнение от riddick » 30 май 2006, 16:31

Casino написа:long text
това да те возат на мотор е ужас,тогава страха е много по голям,защото не ти контролираш ма6ината,и така си по малко подготвен.Аз мразя така да се возя.А междодругото за колко си въпросния 350 кубиков,или по точно колко струва сега

Потребителски аватар
Casino
Capo
Мнения: 594
Регистриран: 20 апр 2006, 23:50
Местоположение: Los Santos, Rockford Hills
Контакти:

Мнение от Casino » 30 май 2006, 16:42

В момента ИЖ Юпитер модел 88 г.(като този на снимката) струва някъде около 350 лв. Не е скъп и машината наистина е хубава :wink:

Понеже една от любимите ми марки е BMW (другите са Chrysler и Land Rover) искам да презентирам един модел който малко е познат на широката публика:
BMW Coupe Mille Miglia. Производството на модела започва в далечната 1936 г., носещ името BMW 328. Неговия 2 л. двигател, с три карбуратора и мощност 96 к.с. позволявал да се развие скорост по-голяма от 160 km/h. До 1940 г. са произведени 462 бройки, 160 от които са съхранени до наши дни:
Изображение

Галерия

Наскоро BMW показа Coupe Concept Mille Miglia. Автомобилът няма да се качи на конвейера, но е посветен на успехите на баварската марка в легендарната надпревара.
Снимки на стряскащо войнствена концепция, посветена на успехите на BMW в легендарната надпревара “Миле Милия”, бяха публикувани в сайта на баварската марка. Прототипът е посветен на легендарния BMW 328 през 1940 г. Връзката между “хилядата мили” и немската марка датира от десетилетия. Корените й възникват още от класическите улични надбягвания между 1927 и 1957 г.
Концепцията “Купе Миле Миля 2006” не е нито копие на сполучливия състезателен модел, нито е използвана за предвестник на проект за сериен модел.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

ВИДЕО

Малко по-вече за историята на марката ТУК!

Потребителски аватар
Casino
Capo
Мнения: 594
Регистриран: 20 апр 2006, 23:50
Местоположение: Los Santos, Rockford Hills
Контакти:

Мнение от Casino » 01 юни 2006, 19:01

И докато съм на вълна РЕТРО, ще си позволя още един пост.

Aston Martin DB2 /1950 - 1953/
Изображение
Когато в продължение на почти три години от управата на Aston Martin виждат, че моделът DB1 е почти непродаваем /продадени са едва 15 автомобила/, те решават да разработят един изцяло нов модел. Появява се версията DB2.
Aston Martin DB2 се оказва значително по- успешен от своя предшественик. Под предният му капак е монтиран 2.6 литров шестцилиндров редови двигател разработен от Bentley. Максималната му мощност от 125 конски сили е непозната до момента на любителите на марката. Предавателната кутия на DB2 е четиристепенна механична, а спирачните апарати са барабанни. Максималната скорост на движение е 177 км/ч. Продадени са над 400 автомобила, една четвърт от които кабриолети.
Окачването на DB2 е взаимствано от това на DB1, но въпреки това по него са нанесени голямо количество промени. Тялото на автомобила е направено изцяло от алуминий, което придава особена лекота на конструкцията. Преднията капак се отваря заедно с калниците, като по този начин се улеснява достъпът до двигателя. В първата година от своето серийно производство, моделът DB2 на Aston Martin е тестван в реални състезателни условия и се представя повече от задоволително. Екипът на Джон Уиър печели петото мястото на престижното състезание 24-те часа на Льо Ман. Две години по- късно, автомобилът печели първото място на едно от най- известните по онова време ралита Мigle Miglia.
ИзображениеИзображениеИзображение

Потребителски аватар
ma6inata
BMW & American Muscle cars fanatic
Мнения: 2882
Регистриран: 01 апр 2005, 09:55
Местоположение: BMW World
Контакти:

Мнение от ma6inata » 01 юни 2006, 21:20

“Искаме да продължим успешния си път нагоре и през следващите години и възнамеряваме да доставим на клиенти общо около 1.6 милиона автомобила BMW, Mini и Rolls-Royce през 2010 година”, заяви Хелмут Панке, председател на управителния борд на BMW AG, по време на годишното събрание на гиганта в Мюнхен.

След като през последните няколко години продукцията на BMW се радва на изключително добро търсене, стана ясно, че продажбена цел от 1.4 милиона автомобила годишно ще бъде достигната още през следващата година. Първоначалните предвиждания на ръководството на гиганта бяха, че тя ще бъде регистрирана чак през 2008 година.

Ако амбицията на баварската корпорация за достигане на 1.6 милиона продажби през 2010 бъде реализирана, то това би означавало почти двойно увеличение в продажбите в сравнение с 2000-та година. От началото на годината, до края на април дилърите на BMW и Mini в Европа /EU23+ EFTA/ са успели да продадат общо 266 199 нови автомобила. В сравнение със същия период на 2005 година, резултатът от първите четири месеца на настоящата е с 2.8% по- добър.


http://auto-press.net/index.php?cat=8&sub=1590



Оригинална тема: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=33337





Отново на върха :!: Изображение
'73 BMW 2002 tii
-----------------------
Газ до ламарината - не гледам разхода, държим се за волана и гледам да не се утрепам!

Потребителски аватар
Gigabyte
Диагноза "Голфаджия с багажник"
Мнения: 2484
Регистриран: 15 сеп 2005, 20:50

Мнение от Gigabyte » 01 юни 2006, 21:28

Ето за една немска ма6ина Wartburg 353

ИзображениеИзображениеИзображение

Wartburg 353 се появява през 1966 като наследник на модела 312 и безпорно е най-масовия модел на фирмата у нас.
Колата се отличава с изтънчен стил и много модерен за времето си дизайн.
Моделът има общо 4 генерации,като последната е 1986-1989г.
Предлага се в три основни версии - Седан,Комби(Tourist) и Пикап(Trans).
Модификациите на оборудване са 2 - 353W(Базова) и 353S(Де лукс).
При модификацията де лукс оборудването е доста прилично, - халогени,шибидах+обтекател,стерео,
заден фар за мъгла,подгреваемо задно стъкло,инерционни колани за задната седалка.
Предните спирачки са дискови а задните барабанни на екземплярите след 1977г.
Двигателя е здрав,сравнително икономичен с добра мощност и много добри динамични показатели.
ЗА предпочитане са екземплярите след 1986-та година(с преден радиатор и електрическо задвижване на перката).
Двигателите които се вграждат на модела са 2 - 353.0 и 353.1 като втория се комплектова с двукамерен карбуратор.
Макар и рядко се срещат екземпляри с 5-степенна предавателна кутия.
При комби модификациите,както и при някои екземпляри седан след 1986г скоростния лост е преместен на пода.
Електронното запалване също е рядкост за модела.

Потребителски аватар
Casino
Capo
Мнения: 594
Регистриран: 20 апр 2006, 23:50
Местоположение: Los Santos, Rockford Hills
Контакти:

Мнение от Casino » 01 юни 2006, 22:23

Пропуснал си една мнго важна подробност. Двигателят е двутактов и при зареждане се сипва и масло в бензина, както при мотоциклетите. Забавно а :D ? Освен това скоросният лост е горе на кормилото, като при старите американски автомобили :wink: При последния модел,(този на снимките) го изместиха долу. Абе за руски автомобил никак не е лош. Казвам руски, защото Германската демократична република (съкратено ГДР) или Източна Германия е социалистическа държава, основана на 7 октомври 1949 г. в съветската окупационна зона на следвоенна Германия в и източния (съветски) сектор на Берлин. ГДР просъществува до 2 октомври 1990.
Ето малко пикчърси и от мен:
ИзображениеИзображениеИзображение

Отговори

Върни се в “Автомобили, Спорт, Отдих”