Дата и час: 21 Яну 2018, 10:12

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




 Страница 1 от 1 [ 6 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: handling.dat
МнениеПубликувано на: 14 Юли 2010, 01:41 
Аватар

Регистриран на: 12 Фев 2010, 23:32
Мнения: 21
Поредния кофти файл за разгадаване:

(A) name / vehicle identifier [макс 14 символа] - име на превозното средство
(B) mass / fMass - маса/тегло (колкото е по-тежко, толко по-бавно ускорява)
(C) drag / fDragMult - "съпротивление"/аеродинамика (колкото по малка е цифрата, толко по-бързо ускорява)
(D) boy / nPercentSubmerged [10 to 120] - нещо като процент видимост на превозно средство като влезе във вода
(по подразбиране при повечето коли е 85, ако го направим 50 колата при влизане във вода ще се вижда до половината и ще потъне малко по-бавно)

Център на тежест. Много важен момент, не се ли настрой правилно, в повечето случай колата се преобръща при завой. Разпределя се спрямо:
(E) CentreOfMass.x [-10.0 > x > 10.0] - ширина
(F) CentreOfMass.y [-10.0 > x > 10.0] - дължина
(G) CentreOfMass.z [-10.0 > x > 10.0] - височина
като в повечето случай решението е -G
Изображение

TRANSMISSION
(Tt) m_nDriveBias (Tt = Transmission Type/Traction) - задвижване (1.0 = предно / 0.0 = задно / 0,5 = пълно)
(Tg) m_nDriveGears (Tg = Transmission Gears) - брой скорости/предавки
(Tf) m_fDriveForce (Tf = Transmission Force) - мощност (колкото по-голяма цифра (0,хх), толко по-бързо ускорява)
(Ti) m_fDriveInertia (Ti = Transmission Inertia) - инерция
(Tv) m_fV (Tv = Transmission Velocity) - максимална скорост
(Tb) m_fBrakeForce (Tb = Tire Brake) - спирачна сила
(Tbb) m_fBrakeBias (Tbb = Tire Brake Bias или Balance) - баланс предни-задни спирачки (по не потвърдени данни: по-висока цифра > повече отпред, по ниска цифра > повече отзад)
(Thb) (Thb = Tire HandBrake) - ръчна спирачка
(Ts) m_fSteeringLock - максимален ъгъл на въртене на волана (измерва се в градуси)
-колкото е по-голям обаче (45.0), толко по рязко завива колата и става малко нереално

WHEEL TRACTION
(Wc+) m_fTractionCurveMax (formerly fTractionMult) - :shock: това трябва да е нещо като максимална тяга в завой :roll:
като намаляме (0.5)- завива по бавно (прави по голяма окръжност), при високи скорости никак не е оферта :lol:
като увеличаваме (1.5)- завива по бързо (с по малка окръжност)

(Wc-) m_fTractionCurveMin (formerly fTractionLoss) - :shock:
при ниски стойности (0.5), колата поднася при завиване


(Wc-) m_fTractionCurveLateral (shape of lateral traction curve (peak traction position in degrees) - незнам за какво е но като намалям колата е по-стабилна при завиване, като увеличавам започва да поднася

(Ws+) m_fTractionSpringDeltaMax (max dist for traction spring) - :?: :shock: :?:
(Wh / Wbias) m_fTractionBias -
поредното нещо което при намаляне (0.18) прави колата неспособна да завива, обаче пък задният ход е много бърз :lol:


SUSPENSION
(Sf) m_fSuspensionForce - сила на окачване (колкото по голяма цифра, толко по твърдо окачване)
(1 / (Force * NumWheels) = Lower limit for zero force at full extension
(1 / (сила * количество колела) = ?
(Scd) m_fSuspensionCompDamp - сила и честота на вибрации (т.е. друсане :D )
(Srd) m_fSuspensionReboundDamp - сила и честота на вибрации при висока скорост (по висока стойност за по добро управление)
(Su) m_fSuspensionUpperLimit - понеже не ми хрумва как да го обясня, ще опитам с думи прости: това оказва колко да влиза окачването (гумите) в купето при определени ситуации (натоварвания)
Нагледен пример при приземяване след скок с висока скорост:
Изображение Su = 0,25 (гумите направо минават през купето :lol: )
Изображение Su = 0,05

(Sl) m_fSuspensionLowerLimit - това оказва колко да излиза окачването (гумите) от купето при определени ситуации (натоварвания)
Нагледен пример при скок с висока скорост:
Изображение Sl = -0,25
Изображение Sl = -0,05

(Sr) m_fSuspensionRaise - височина
тук се пипа много внимателно, иначе:
Изображение Изображение Sr= 1.0

Изображение Изображение Sr= -1.0

(Sb) m_fSuspensionBias - наклон (при малка цифра се накланя напред, т.е задницата се вдига, при голяма - назад, т.е предницата се вдига)

DAMAGE
(Dc) m_fCollisionDamageMult (Dc = Damage Collision) - ниво на повреди, получени при сблъсък
колкото по-висока стойност, толко по-голяма е повредата при сблъсък

(Dw) m_fWeaponDamageMult (Dw = Damage Weapons) - ниво на повреди, получени от оръжие
колкото по-висока стойност, толко повече повреди получава от стрелба

(Dd) m_fDeformationDamageMult (Dd = Damage Deformation) - деформация на купето
колкото по-висока стойност, толко по смачкана/деформирана е колата при сблъсък

(De) m_fEngineDamageMult (De = Damage Engine) - повреди по двигателя
колкото по-висока стойност, толко по-бързо двигателя започва да пуши и спира да работи (или пък се запалва и гърми)

В момента съм до тук, от тук надолу все още не съм правил никакви тестове. Когато имам някакви резултати ще ги постна, ако някой знае нещо повече, нека го сподели. Ще се радвам и ако някой помогне да перефразираме WHEEL TRACTION момента, щото с тея разкази в картинки не ми звучи добре :lol:

MISC
(Ms) m_fSeatOffsetDist
(Mv) m_nMonetaryValue
(Mmf) mFlags (model flags - see below)
(Mhf) hFlags (handling flags - see below)
(Ma) m_nAnimGroup (anim group type - see below below)
Изображение


Последна промяна ogre на 18 Юли 2010, 15:00, променена общо 3 пъти


_________________
ASRock P55 Xtreme4/ i5 760+Prolimatech Megahalems Rev.B/ 4GB Corsair 1600c9/ MSi GTX285 SP OC/ M-Audio Audiophile 192/ 1T Black+3x640 Blue/ CFT-1000G-DF/ Zalman MFC2/ Asus VH242H/ HAF 932
Аsus P5Q Pro/ Q6600 G0+Xigmatek DarkKnight/ 8GB G.Skill/ 9600GT 1G/ M-Audio Revolution 5.1/ 640 Blue+1TB Hitachi/ CM SilentPro M500/ HAF 922
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: handling.dat
МнениеПубликувано на: 14 Юли 2010, 12:11 
Вманиачен
Аватар

Регистриран на: 22 Сеп 2009, 15:42
Мнения: 773
Местоположение: somewhere
браво доста добре обяснено така ще мога да си правя собствени хендинги



_________________
Изображение
FUCK YEA
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: handling.dat
МнениеПубликувано на: 14 Юли 2010, 13:38 
Новодошъл
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2010, 21:06
Мнения: 146
Местоположение: SA
Супер си човече



_________________
ИзображениеИзображение
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: handling.dat
МнениеПубликувано на: 14 Юли 2010, 13:40 
Умопобъркан
Аватар

Регистриран на: 19 Авг 2009, 13:54
Мнения: 3547
Местоположение: Плевен
Както предния ти урок, така и този е полезен. Браво ! :wink:



_________________
DRIFTING IS NOT A CRIME!
ИзображениеИзображение
Изображение
Изображение
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: handling.dat
МнениеПубликувано на: 14 Юли 2010, 15:18 
L.Vance
Аватар

Регистриран на: 02 Апр 2009, 13:26
Мнения: 1135
Местоположение: Добрич
Отново доста добре обяснен урок от теб 8)
Искам да те питам къде да барна че да си направя предния капак да се отваря напред като на Лада? Питам защото не видях да си обяснил нито тук нито в vehicles.ide .



_________________
ИзображениеИзображение
Offline
 Профил  
 
 Заглавие: Re: handling.dat
МнениеПубликувано на: 14 Юли 2010, 19:15 
Аватар

Регистриран на: 12 Фев 2010, 23:32
Мнения: 21
Мисля че това зависи от текстурата на автомобила :roll: не съм сигурен де.
Знам че в vehOff.csv има някакви допълнителни настройки, но не знам какви (освен че там се бара ъгъла на камерата).
Другия вариянт може би е с EPM (Extra Parts Moving Mod), но нямам идея как стоят нещата, никога не съм го пробвал, забелязал че има модели на коли на които си пише EPM но не знам дали мода става и за други коли (на които не пише EPM). По горе на снимки има точно такава (McLaren MP4-12C [EPM])



_________________
ASRock P55 Xtreme4/ i5 760+Prolimatech Megahalems Rev.B/ 4GB Corsair 1600c9/ MSi GTX285 SP OC/ M-Audio Audiophile 192/ 1T Black+3x640 Blue/ CFT-1000G-DF/ Zalman MFC2/ Asus VH242H/ HAF 932
Аsus P5Q Pro/ Q6600 G0+Xigmatek DarkKnight/ 8GB G.Skill/ 9600GT 1G/ M-Audio Revolution 5.1/ 640 Blue+1TB Hitachi/ CM SilentPro M500/ HAF 922
Offline
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 Страница 1 от 1 [ 6 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на: